Gå til innhold

Ser på nyhetskanalen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han blir slik de fleste hevder trolig ikke dømt, det sier seg selv.  dessverre. Riksrett er ikke en vanlig domstol .

Anonymkode: 06369...eb5

Ok. Det har jeg ikke peiling på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei har vel ikke fått det med meg, syns han virket snill jeg og ville folk godt. 

Troller du nå? For så bortreist har jeg vanskelig å tro noen kan være.

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Troller du nå? For så bortreist har jeg vanskelig å tro noen kan være.

Anonymkode: 3e15d...6d4

Nei troller ikke, tror alle har noe godt i seg og jeg velger å se det gode. Det er lettere for meg å leve hvis jeg fremhever det positive i folk, men er klar over at folk har negative sider også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei har vel ikke fått det med meg, syns han virket snill jeg og ville folk godt. Men mulig det er feil. 

hvor i alle dager har du vært ? han har jo bidratt til så mye faenskap og grusomheter ? 

 

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei har vel ikke fått det med meg, syns han virket snill jeg og ville folk godt. Men mulig det er feil. 

Ja, det er nok ganske feil. Han må stilles til ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Og på meg virker som om andre politikere der borte er noe bedre en Trump. Så hvorfor denne rettsaken? Hvorfor ikke nå gå inn for peace and love? Han er jo for søren ikke president lengre, la han være i fred. 

Det handler jo like mye om å få statuere et eksempel for fremtiden - dette aksepteres ikke av oppførsel av en president. Det er klart at dette han har gjort, burde få konsekvenser, det er vel alle enige om, men det er uenighet om hvor streng sanksjonen skal være. Til og med de fleste republikanerne mener jo at Trump gikk for langt denne onsdags kvelden. Jeg synes det er synd at i Riksrett sitter det halvparten av "hans egne" og skal bestemme over hans skjebne. Det blir det samme som om vi her i Norge hadde satt familiemedlemmer inn i halve jurien til den tiltalte slik jeg ser det... Takk og lov at jeg ikke bor "over there"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Han har ikke oppmuntret til vold. Dessuten er det de som utøver volden som gjør det, ikke noe man kan kommandere til. 

Enig i dette. 

Anonymkode: b4d15...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei har vel ikke fått det med meg, syns han virket snill jeg og ville folk godt. Men mulig det er feil. 

Samme her. Jeg tror ikke at han hadde som mål og mening om å oppmuntre til vold. Han er imot volden som skjedde. 

Men dette med henrettelser er noe som jeg er helt imot. Liker ikke at Trump var for det om det er tilfelle.  

Anonymkode: b4d15...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor i alle dager har du vært ? han har jo bidratt til så mye faenskap og grusomheter ? 

 

Anonymkode: 06369...eb5

Hva har han gjort galt? 

Anonymkode: b4d15...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har han gjort galt? 

Anonymkode: b4d15...a7f

Ingenting. Det er folk som er farlige. Slike som det er flest av over alt. Slike som legger skylden på ledere for hva nornale folk i gata gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ingenting. Det er folk som er farlige. Slike som det er flest av over alt. Slike som legger skylden på ledere for hva nornale folk i gata gjør. 

Ja som om de ikke har noen vilje selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Ingenting. Det er folk som er farlige. Slike som det er flest av over alt. Slike som legger skylden på ledere for hva nornale folk i gata gjør. 

Ja jeg blir ilagt av folk hva jeg må mene om Trump. Hvis jeg sier at jeg vil han skal få gå fri så blir folk irriterte på meg. 

Anonymkode: b4d15...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja som om de ikke har noen vilje selv. 

Det gjelder å selv sette seg inn i hva Trump har gjort galt. Eller om han i det hele tatt har gjort noe galt. 

Jeg må si at jeg har liten anelse om hva han sto for som president men ... så talen om capitol bygget. Han ba ingen om å angripe. 

Anonymkode: b4d15...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder å selv sette seg inn i hva Trump har gjort galt. Eller om han i det hele tatt har gjort noe galt. 

Jeg må si at jeg har liten anelse om hva han sto for som president men ... så talen om capitol bygget. Han ba ingen om å angripe. 

Anonymkode: b4d15...a7f

Jeg forstår ikke hva han har gjort galt, har nå fulgt litt med. Syns han har gjort mye bra, tenker da spesielt på trafficking ofre som mitt hjerte brenner for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg forstår ikke hva han har gjort galt, har nå fulgt litt med. Syns han har gjort mye bra, tenker da spesielt på trafficking ofre som mitt hjerte brenner for. 

Jeg ser ikke noe annet enn at han ba de gå mot capitol-bygget, men ser ikke at han oppfordret til vold / innbrudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Jeg ser ikke noe annet enn at han ba de gå mot capitol-bygget, men ser ikke at han oppfordret til vold / innbrudd

Kjekt å se ditt nick igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder å selv sette seg inn i hva Trump har gjort galt. Eller om han i det hele tatt har gjort noe galt. 

Jeg må si at jeg har liten anelse om hva han sto for som president men ... så talen om capitol bygget. Han ba ingen om å angripe. 

Anonymkode: b4d15...a7f

Jeg sliter så med å tro på det som står skrevet over alt at det ikke nytter å sette seg inn i noe som helst. Alle tror de har satt seg inn i det. Men kanskje tror bare på løgn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...