Gjest victoria Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Huff!Nå har jeg klart meg uten behandling i fire uker.Han ene som jeg gikk hos på poliklinikken hver 14 dag,skulle ta kontakt med meg når han satt opp neste time.Noe som han ikke har gjort ennå.Hun andre som jeg gikk hos i kommunehelsetjensten hver 14 dag,har avsluttet behandlingen. Hun sa at det var nok med bare hver 14 dag så jeg ikke sleit meg helt ut,fordi de siste gangene jeg har vært hos henne har jeg vært for sliten til å snakke for meg eller har gråtet mye under samtalene.Mens de andre gangene snakker jeg som en foss under samtalene vi hadde. Nå bare håper jeg på at jeg ikke blir verre enn det jeg er.Noen dager kan være ganske tøffe.Det gjelder særlig når jeg jobber om dagene.Da gråter jeg som regel på jobben,og er deprimert på fritiden.Sånn orker jeg ikke å ha det lengre.Noen som har råd mot dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45955-psyksykepleieren-avsluttet-behandlingen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.