Gå til innhold

Litium og vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noen som bruker Litium her, har du gått opp i vekt av det?

Jeg var ganske så engstelig selv for å gå opp i vekt, men så langt har vekta stått stille. Eller dvs først gikk den faktisk litt ned, så gikk den opp til der jeg var. Nå frykter jeg bare at den vil øke forbi det. Men prøver å være bevisst på å spise greit og bevege meg litt hver dag, så håper jeg det vil gå bra videre. 

Anonymkode: d40f2...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp eller ned varierende med kostholdet 

sluttet fordi jeg ikke orket kjempe mot colatørsten

AnonymBruker
Skrevet
Marye skrev (2 timer siden):

Gikk opp eller ned varierende med kostholdet 

sluttet fordi jeg ikke orket kjempe mot colatørsten

Takk for at du delte din erfaring 🙂

Skrevet

Min vekt har vært stabil, men jeg må passe på å spise for jeg har fått dårligere matlyst.

girlinyellow
Skrevet

Jeg har gått på litium i tre år, og har ikke gått opp i vekt av den. Medisinen gjør meg definitivt tørst, men jeg er en vanndrikker, så det har ikke vært noen utfordring. 

stjernestøv
Skrevet

Vet om en som går på det og han blir veldig tørst, men han drikker mye vann. Så mye at han fikk vann i kroppen, fikk vanndrivende da og beskjed om å ikke drikke så mye. Overvektig er han, men han går jo på flere ap. 

AnonymBruker
Skrevet
Fionys skrev (2 timer siden):

Min vekt har vært stabil, men jeg må passe på å spise for jeg har fått dårligere matlyst.

girlinyellow skrev (1 time siden):

Jeg har gått på litium i tre år, og har ikke gått opp i vekt av den. Medisinen gjør meg definitivt tørst, men jeg er en vanndrikker, så det har ikke vært noen utfordring. 

Takk, det var godt å høre. Jeg tror heller ikke at jeg er "typen" til å gå nevneverdig opp i vekt av Litium. I den grad vekta varierer med små marginer kan det ha med vanninntak å gjøre, og ikke reell vekt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Vet om en som går på det og han blir veldig tørst, men han drikker mye vann. Så mye at han fikk vann i kroppen, fikk vanndrivende da og beskjed om å ikke drikke så mye. Overvektig er han, men han går jo på flere ap. 

Takk for at du delte 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...