AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Hvis det er noen som bruker Litium her, har du gått opp i vekt av det? Jeg var ganske så engstelig selv for å gå opp i vekt, men så langt har vekta stått stille. Eller dvs først gikk den faktisk litt ned, så gikk den opp til der jeg var. Nå frykter jeg bare at den vil øke forbi det. Men prøver å være bevisst på å spise greit og bevege meg litt hver dag, så håper jeg det vil gå bra videre. Anonymkode: d40f2...8b7 0 Siter
Marye Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Gikk opp eller ned varierende med kostholdet sluttet fordi jeg ikke orket kjempe mot colatørsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Marye skrev (2 timer siden): Gikk opp eller ned varierende med kostholdet sluttet fordi jeg ikke orket kjempe mot colatørsten Takk for at du delte din erfaring 🙂 Anonymkode: d40f2...8b7 0 Siter
Fionys Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Min vekt har vært stabil, men jeg må passe på å spise for jeg har fått dårligere matlyst. 0 Siter
girlinyellow Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Jeg har gått på litium i tre år, og har ikke gått opp i vekt av den. Medisinen gjør meg definitivt tørst, men jeg er en vanndrikker, så det har ikke vært noen utfordring. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Vet om en som går på det og han blir veldig tørst, men han drikker mye vann. Så mye at han fikk vann i kroppen, fikk vanndrivende da og beskjed om å ikke drikke så mye. Overvektig er han, men han går jo på flere ap. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 Fionys skrev (2 timer siden): Min vekt har vært stabil, men jeg må passe på å spise for jeg har fått dårligere matlyst. girlinyellow skrev (1 time siden): Jeg har gått på litium i tre år, og har ikke gått opp i vekt av den. Medisinen gjør meg definitivt tørst, men jeg er en vanndrikker, så det har ikke vært noen utfordring. Takk, det var godt å høre. Jeg tror heller ikke at jeg er "typen" til å gå nevneverdig opp i vekt av Litium. I den grad vekta varierer med små marginer kan det ha med vanninntak å gjøre, og ikke reell vekt. Anonymkode: d40f2...8b7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 Skrevet 5. mars 2021 stjernestøv skrev (1 time siden): Vet om en som går på det og han blir veldig tørst, men han drikker mye vann. Så mye at han fikk vann i kroppen, fikk vanndrivende da og beskjed om å ikke drikke så mye. Overvektig er han, men han går jo på flere ap. Takk for at du delte 🙂 Anonymkode: d40f2...8b7 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.