AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 Skrevet 10. mars 2021 Vet du noe om hvilke diagnosegrupper som oftest bli innlagt akutt? Er det hovedsakelig mennesker med schizofreni, bipolar lidelse, og rene deprimerte og suicidale? Anonymkode: 57b2a...82b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 Skrevet 10. mars 2021 kupton skrev (29 minutter siden): Du kan begynne med å lese denne. Ikke jeg som spør , er trådstarter ‘en, men likevel lyst til å reise et spørsmål.. Når jeg føler meg dårlig , psykisk lidende, med det det innebærer for meg er det kaos innvendig .. vanskelig å være verbal , vanskeligere å lese f eks en lengre forskningskilde( og orke å få ut substans..) . Slår meg en må være verbal for å få hjelp , begrunne og gi tilstrekkelig materiale ( om du vil) til å beskrive stå. Når det er verst er akkurat det vanskeligst .. ordene blir mer visket ut , angsten øker og kanskje også troen på at noen vil hjelpe .. Anonymkode: b289b...eb5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 Fant at schizofreni, affektive lidelser og Personlighetsforstyrrelser er de tre største gruppene som blir behandlet akuttpsykiatrisk. Anonymkode: 57b2a...82b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.