Gå til innhold

Et spørsmål til Kupton eller andre som vet litt om tiden etter hjerteinfarkt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min mann er snart 50 år og fikk et hjerteinfarkt for tre uker siden. Da han kom hjem fra sykehuset var han lettet over å ha fått en ny sjanse i livet og så positiv i telefonen med alle som ville snakke med han. Men etter hvert har han blitt mer og mer irritabel og sur. Sover mye og tåler liksom ingenting. Jeg vet ikke helt om jeg bare skal la han få litt tid eller ?. En annen ting er jo alle de nye medisinene han har begynt på. Som blodfortynnende , kolesterolsenkende, betablokkere. Kan det være bivirkninger av disse som gjør at han har forandret seg slik? 

Anonymkode: 5b46d...acc

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...