Gjest et glemt barn Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Da jeg var fødd hadde jeg mistet min far og søster som dø av sjukdom.Jeg mistet også velgi fort resten av min fars familie og,Ser dei kanskje hvert 5 år. Siden jeg alltid har sett min mor sørge over tapet av min søster og far så har eg aldri tørt spørre henne hvordan dei to var.Hvordan var min søster?Ho var nesten et år,kunne ho gå?Var ho snill?søt?sta?egen?Hvordan var min far?var han snill?søt?korleis traff mor og far hverandre?Ville han vore ein god far?Hadde han bra humør?snakket han mykje?var han taus? Men ved å spørre er eg redd det viil bringe frem føllelser.Er det normalt å lure på alt dette??Jeg har ikkje hørt en eneste historie om min far,og hvordan han var.Ikke min søster heller.Bare hvordan dei dø. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/46006-mange-ubesvarte-spm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.