Quix Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Var på andre time hos psykiater i dag etter å ha hatt et par uker på Ritalin i tråd med ADHD type uoppmerksom, og vi ble enige om å sende meg på utredning hos Nevropsykolog ettersom jeg ikke har hatt noen merkbar effekt. Han skrev meg en henvisning som han ga til meg og sa at jeg bare kunne ringe litt rundt til forskjellige Nevropsykologer og høre om ventetid, pris, offentlig avtale, etc. Jeg fikk 3 "anbefalinger" av han, men jeg tenkte også at jeg kunne spørre her ettersom det ofte kan være like lurt. Han sa ikke noe på hvorvidt de var dyktige eller ei, bare at det var de han ofte brukte å henvise til. De han nevnte ved navn var Svenn Erik Jacobsen og Jan Magne Krogstad, og så anbefalte han Nevropsykologisk Senter. Har dere noen kjennskap til disse, evt. noen andre dere ønsker å anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460060-noen-spesifikke-nevropsykologer-i-oslo-som-kan-anbefales/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.