Fru2020 Skrevet 18. mars 2021 Skrevet 18. mars 2021 På DPS har de nå ansatt en jobbspesialist og jeg skal henvises til hen. Er det noen som har erfaring med dette som kan si noe om hva som ventet meg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Skrevet 18. mars 2021 Ja, jeg har veldig god erfaring. Vi gikk gjennom hva jeg hadde gjort tidligere, hva jeg kunne tenke meg å jobbe med nå og hvor mye jeg så for meg å kunne jobbe. Så hjalp hun (jobbspesialisten) meg med å finne ett arbeidssted der jeg fikk 2 ukers prøveperiode. Hun hadde tett kontakt med både meg og arbeidsgiver og hun var lett tilgjengelig på mobiltelefon om det skulle være noe. Endte opp med at jeg fikk fast ansettelse med lønn (altså, ikke betalt av NAV). Håper du får en like god erfaring, og lykke til 🙂 Anonymkode: cfa97...5b8 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Skrevet 18. mars 2021 Jeg har dessverre ikke like god erfaring. De stedene jeg ble utplassert hos var kun inntresert i å ha meg der så lenge de fikk ha meg gratis. Så fort det var snakk om å få en fast stilling og ordentlig lønn ville de ikke Anonymkode: d4e62...69a 0 Siter
Fru2020 Skrevet 18. mars 2021 Forfatter Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg har veldig god erfaring. Vi gikk gjennom hva jeg hadde gjort tidligere, hva jeg kunne tenke meg å jobbe med nå og hvor mye jeg så for meg å kunne jobbe. Så hjalp hun (jobbspesialisten) meg med å finne ett arbeidssted der jeg fikk 2 ukers prøveperiode. Hun hadde tett kontakt med både meg og arbeidsgiver og hun var lett tilgjengelig på mobiltelefon om det skulle være noe. Endte opp med at jeg fikk fast ansettelse med lønn (altså, ikke betalt av NAV). Håper du får en like god erfaring, og lykke til 🙂 Anonymkode: cfa97...5b8 Så kjekt at du har god erfaring og at du fikk deg jobb. Jeg er litt usikker på om jeg er klar for jobb, men får vel ta det som det kommer. merida skrev (2 timer siden): Det har de fått her jeg jobber også, og jeg ser for meg at det er positivt Kanskje det er på samme sted😉 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har dessverre ikke like god erfaring. De stedene jeg ble utplassert hos var kun inntresert i å ha meg der så lenge de fikk ha meg gratis. Så fort det var snakk om å få en fast stilling og ordentlig lønn ville de ikke Anonymkode: d4e62...69a Så dumt at du har slik erfaring. Jeg er redd for at det samme skjer med meg. Jeg tror jeg bare et i stand til å jobbe en liten brøkdel og ingen ansetter noen i en slik stilling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Skrevet 18. mars 2021 Fru2020 skrev (14 minutter siden): Så dumt at du har slik erfaring. Jeg er redd for at det samme skjer med meg. Jeg tror jeg bare et i stand til å jobbe en liten brøkdel og ingen ansetter noen i en slik stilling. Man skal aldri si aldri. Og nå får du jo prøvd deg ut og sett om du er klar eller ikke Bare å finne ut av det er jo en veldig positiv ting. Anonymkode: d4e62...69a 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.