Gå til innhold

Kupton

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått diagnosen PNES og jeg opplever ofte disse anfallene etter en  personlighetsendring hvor jeg går fra å fungere som andre til å tenke.mørke tanker, bli sint og ha lite kontroll på egen identetitet.Er det vanlig?

Anonymkode: 50fcc...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er psykogene anfall, så det er vanlig at de kommer nå følelsene koker.

Men om du spør om dette er en vanlig tilstand, så er svaret nei. Jeg har kun sett en håndfull på 35 år.

PS: Om noen vil henvende seg til meg i overskriften, vennligst skriv et par ord om hva det omhandler. Akkurat nå er det tre tråder med samme overskrift på forsiden.

AnonymBruker
Skrevet
kupton skrev (37 minutter siden):

Dette er psykogene anfall, så det er vanlig at de kommer nå følelsene koker.

Men om du spør om dette er en vanlig tilstand, så er svaret nei. Jeg har kun sett en håndfull på 35 år.

PS: Om noen vil henvende seg til meg i overskriften, vennligst skriv et par ord om hva det omhandler. Akkurat nå er det tre tråder med samme overskrift på forsiden.

Følelsene mine kan endre seg raskt og  noen ganger får jeg symptomer som kan minne om psykose eller pf.  Det er som oftest i de periodene som jeg får anfall. Kan PNES henge sammen med det, angst eller en annen psykisk lidelse? 

Jeg er takknemlig for at du svarer meg og jeg skal huske på å skrive hva det omhandler i overskriften ved evt senere spørsmål.

Skrevet

PNES henger ikke sammen med en bestemt type lidelser, men med sterke emosjoner som en kan oppleve ved mange ulike diagnoser.

AnonymBruker
Skrevet
kupton skrev (10 minutter siden):

PNES henger ikke sammen med en bestemt type lidelser, men med sterke emosjoner som en kan oppleve ved mange ulike diagnoser.

Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen medisiner som kan lindre plager ved PNES?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...