AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har fått diagnosen PNES og jeg opplever ofte disse anfallene etter en personlighetsendring hvor jeg går fra å fungere som andre til å tenke.mørke tanker, bli sint og ha lite kontroll på egen identetitet.Er det vanlig? Anonymkode: 50fcc...9ea 0 Siter
kupton Skrevet 20. mars 2021 Skrevet 20. mars 2021 Dette er psykogene anfall, så det er vanlig at de kommer nå følelsene koker. Men om du spør om dette er en vanlig tilstand, så er svaret nei. Jeg har kun sett en håndfull på 35 år. PS: Om noen vil henvende seg til meg i overskriften, vennligst skriv et par ord om hva det omhandler. Akkurat nå er det tre tråder med samme overskrift på forsiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 Skrevet 20. mars 2021 kupton skrev (37 minutter siden): Dette er psykogene anfall, så det er vanlig at de kommer nå følelsene koker. Men om du spør om dette er en vanlig tilstand, så er svaret nei. Jeg har kun sett en håndfull på 35 år. PS: Om noen vil henvende seg til meg i overskriften, vennligst skriv et par ord om hva det omhandler. Akkurat nå er det tre tråder med samme overskrift på forsiden. Følelsene mine kan endre seg raskt og noen ganger får jeg symptomer som kan minne om psykose eller pf. Det er som oftest i de periodene som jeg får anfall. Kan PNES henge sammen med det, angst eller en annen psykisk lidelse? Jeg er takknemlig for at du svarer meg og jeg skal huske på å skrive hva det omhandler i overskriften ved evt senere spørsmål. Anonymkode: 50fcc...9ea 0 Siter
kupton Skrevet 20. mars 2021 Skrevet 20. mars 2021 PNES henger ikke sammen med en bestemt type lidelser, men med sterke emosjoner som en kan oppleve ved mange ulike diagnoser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 Skrevet 20. mars 2021 kupton skrev (10 minutter siden): PNES henger ikke sammen med en bestemt type lidelser, men med sterke emosjoner som en kan oppleve ved mange ulike diagnoser. Takk for svar. Anonymkode: 50fcc...9ea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 Skrevet 20. mars 2021 Finnes det noen medisiner som kan lindre plager ved PNES? Anonymkode: 50fcc...9ea 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.