AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 Jeg hadde bmi på 42 for 18 måneder siden. Nå er den nede på 31,8. Jeg har slanket meg 31 kg. Jeg føler meg friskere. Jeg har helt tiden tatt min zyprexa. Jeg bare spiser mindre. Det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Zyprexa er den beste AP på angst, og mange har derfor nytte av den, men de tør ikke grunnet ulvehunger. Anonymkode: bee17...5bc 2 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg hadde bmi på 42 for 18 måneder siden. Nå er den nede på 31,8. Jeg har slanket meg 31 kg. Jeg føler meg friskere. Jeg har helt tiden tatt min zyprexa. Jeg bare spiser mindre. Det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Zyprexa er den beste AP på angst, og mange har derfor nytte av den, men de tør ikke grunnet ulvehunger. Anonymkode: bee17...5bc Det er bra jobba! Det går an viser det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 stjernestøv skrev (5 minutter siden): Det er bra jobba! Det går an viser det. Takk for det. Det verste er att jeg skrev feil, jeg har gått ned 32 kg. Det er ikke farlig å være sulten.. Anonymkode: bee17...5bc 1 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for det. Det verste er att jeg skrev feil, jeg har gått ned 32 kg. Det er ikke farlig å være sulten.. Anonymkode: bee17...5bc Ok det er bra gjort👍. Nei det er ikke farlig å være sulten men det tar på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.