Gjest Niomi Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 Noen som har tips til medisin man kan få på blå resept som kan hjelpe på søvn? Bruker seroquel, men den har sluttet å fungere. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 Du kan jo prøve å gå over til Truxal. Den hjelper hos meg, men da i kombinasjon med Vallergan som jo ikke er på blå resept. 0 Siter
kupton Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 Det er ikke bare typen medisin, men også indikasjonen/grunnen til bruk, som bestemmer om en medisin er på blå resept eller ikke. Mange AP i små doser er bra for søvn, men det er egentlig ikke riktig å skrive dem på blå resept. Om man tar Truxal, så koster det per døgn 1 krone om en tar 15 mg og 1,25 om en tar 25 mg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. mars 2021 Skrevet 21. mars 2021 Marye skrev (6 minutter siden): Stilnoct En psykiater som var vikar sa jeg kunne få det, men fikk ikke det av den faste psykiateren da han kom tilbake. Seroquel virker ikke så bra på meg lengre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.