Gå til innhold

Faen jeg er lei.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Lei av migrene og lei av å være dårlig og rar, jeg får aldri fred. Lei av å kjempe mot kiloene, tror jeg trenger psykoterapi med mine utfordringer i forbindelse med det. Lei av å ikke klare å gå lenger ute, jeg føler meg så missa. Vil bare ha et normalt liv som mulig, men det er vel normalt dette også? Har slitt hele livet og kommer til å slite med masse resten av livet, det gjør meg deprimert. Hele livet gir meg angst.  Noen råd? 

Og alle er vel lei av covid? 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
merida skrev (Akkurat nå):

Det er fullt forståelig at du blir lei innimellom. Det er lov. Livet er ikke så lett for alle, og du trakk ikke akkurat vinnerloddet med din sykdom. Jeg føler med deg og beundrer din stå-på vilje. Jeg er svært glad for å ha deg her også. 

Jeg er ikke lei av covid, for meg er livet nesten som før uansett, jeg har ikke vært særlig sosial. På jobben er det også som før. Det enste jeg er lei av er å bruke munnbind. Jeg hater det. 

Takk for forståelsen, trengte litt det nå og all sykdom er noe dritt! Veldig glad for å ha deg her og. 

Ja får jo pustebesvær med munnbind, men man er jo bedre beskyttet. Jeg er skeptisk til trening nå pga covid, men får se om jeg får være med først. Er lei av sofaen og å være så lite mobil. 

Skrevet
stjernestøv skrev (32 minutter siden):

Lei av migrene og lei av å være dårlig og rar, jeg får aldri fred. Lei av å kjempe mot kiloene, tror jeg trenger psykoterapi med mine utfordringer i forbindelse med det. Lei av å ikke klare å gå lenger ute, jeg føler meg så missa. Vil bare ha et normalt liv som mulig, men det er vel normalt dette også? Har slitt hele livet og kommer til å slite med masse resten av livet, det gjør meg deprimert. Hele livet gir meg angst.  Noen råd? 

Og alle er vel lei av covid? 

Skulle gjerne gitt deg noen råd som virkelig hjalp, men er på samme plass som deg i dag. Det eneste jeg kan si er at vi ikke må gi opp, men ta en dag av gangen (akkurat nå så tar jeg bare en time av gangen) Så står sola opp i morgen også med de mulighetene det gir.

Og jeg er kjempe lei covid-19 og de begrensninger den gir meg. 

Ønsker deg en så god kveld som mulig.

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Skulle gjerne gitt deg noen råd som virkelig hjalp, men er på samme plass som deg i dag. Det eneste jeg kan si er at vi ikke må gi opp, men ta en dag av gangen (akkurat nå så tar jeg bare en time av gangen) Så står sola opp i morgen også med de mulighetene det gir.

Og jeg er kjempe lei covid-19 og de begrensninger den gir meg. 

Ønsker deg en så god kveld som mulig.

Takk for det og gode tanker til deg. Det er ikke lett med sånne dager, har bare lyst å sove hele tiden men det får jeg ikke til. Skal bli godt å legge seg og håper på å sove, er så forbanna urolig og mye våken om nettene. Ja vi må ikke gi opp selv om det er fristende, får håpe på bedre dager. 

Ja covid er noe dritt! 

Skrevet

Håper dere får en bedre dag i dag. Jeg har vært våken siden 05 slik som nesten hele forrige uke, så dagen starter litt vel tidlig. Jeg har kommet i gang med fysisk aktivitet igjen takket være hypomani. Lurer bare på hvordan det blir nå når jeg er på vei til å lande. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Håper dere får en bedre dag i dag. Jeg har vært våken siden 05 slik som nesten hele forrige uke, så dagen starter litt vel tidlig. Jeg har kommet i gang med fysisk aktivitet igjen takket være hypomani. Lurer bare på hvordan det blir nå når jeg er på vei til å lande. 

Håper du får en god dag, det er bra du er i gang med trening igjen. Lykke til med landingen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (52 minutter siden):

Håper du får en god dag, det er bra du er i gang med trening igjen. Lykke til med landingen. 

Takk for det! Er spent på om jeg skal hjem i dag jeg. 😁 

stjernestøv
Skrevet

Takler ikke ting for tiden, blir verre og verre utover dagen og på kvelden er jeg helt skutt. Tror det har med dårlig søvn og at jeg står opp klokken sju, er vant til å sove tre timer mer. Kan det være pga D vitaminer at jeg sover dårlig? Tok bare 150 mg seroquel i går når jeg la meg, det hjelper jo ikke mer med 200 mg. Fikk jo bare prøve truxal og nozinan tidligere, det var noe dritt. Noe annet som kan hjelpe?

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Takler ikke ting for tiden, blir verre og verre utover dagen og på kvelden er jeg helt skutt. 

Kan jeg ha noe å gjøre med at du sluttet på AP? Ellers vet jeg ikke.

Anonymkode: 795d4...4fe

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan jeg ha noe å gjøre med at du sluttet på AP? Ellers vet jeg ikke.

Vet ikke helt sikkert men tror ikke jeg var bedre da jeg gikk på ap. 

Skrevet

Livet er for jævlig

Orker ikke mer

Håper seroquel vil hjelpe ...

Skrevet
Glitter skrev (12 timer siden):

Takk.  Har hatt en bedre dag og har greid å gått en 40 minutters tur i rask gange (rask for meg) Det gjorde godt.  

Hvordan går det med deg nå?

stjernestøv
Skrevet
Marye skrev (12 minutter siden):

Livet er for jævlig

Orker ikke mer

Håper seroquel vil hjelpe ...

Håper det hjelper deg ja. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Takler ikke ting for tiden, blir verre og verre utover dagen og på kvelden er jeg helt skutt. Tror det har med dårlig søvn og at jeg står opp klokken sju, er vant til å sove tre timer mer. Kan det være pga D vitaminer at jeg sover dårlig? Tok bare 150 mg seroquel i går når jeg la meg, det hjelper jo ikke mer med 200 mg. Fikk jo bare prøve truxal og nozinan tidligere, det var noe dritt. Noe annet som kan hjelpe?

Hvor mange timer har du sovet når du våkner kl. 7. Forsto ikke spørsmålet om d-vitaminer. 

Her er noen råd som kanskje vil hjelpe Gode råd for bedre søvn - helsenorge.no

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (18 minutter siden):

Hvor mange timer har du sovet når du våkner kl. 7. Forsto ikke spørsmålet om d-vitaminer. 

Her er noen råd som kanskje vil hjelpe Gode råd for bedre søvn - helsenorge.no

Sover ikke mye, ligger lenge før jeg sovner og har hyppige oppvåkninger. Sover innimellom på en måte, kanskje det var sånn en periode sa sykepleieren. Men det sliter på nå. Tenkte hvis jeg tar for mye D vit blir kroppen og hjernen mer aktivert? Er jo så urolig. 

Skrevet
emilie321 skrev (11 timer siden):

Takk.  Har hatt en bedre dag og har greid å gått en 40 minutters tur i rask gange (rask for meg) Det gjorde godt.  

Hvordan går det med deg nå?

Det er jo bra da. :)

Jeg er nå slik at jeg er glad og energisk på dagtid, så blir jeg sint på ettermiddagen også veldig deprimert på kvelden. Skal skrives ut I morgen, men merker dessverre jeg er på full fart mot å kræsjlande etter hypomanien, så...Å bli like dårlig som før jeg kom hit...Det går bare ikke. 

Er ikke lykkelig på dagtid akkurat nå da, da en jeg bryr meg myr om døde i går. Han var kjempedårlig psykisk og satte fyr på egen celle i fengselet. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg er nå slik at jeg er glad og energisk på dagtid, så blir jeg sint på ettermiddagen også veldig deprimert på kvelden. Skal skrives ut I morgen, men merker dessverre jeg er på full fart mot å kræsjlande etter hypomanien, så...Å bli like dårlig som før jeg kom hit...Det går bare ikke. 

Er ikke lykkelig på dagtid akkurat nå da, da en jeg bryr meg myr om døde i går. Han var kjempedårlig psykisk og satte fyr på egen celle i fengselet. 

Håper det går bra med deg hjemme. Så trist med vennen din, det var tragisk. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 timer siden):

Sover ikke mye, ligger lenge før jeg sovner og har hyppige oppvåkninger. Sover innimellom på en måte, kanskje det var sånn en periode sa sykepleieren. Men det sliter på nå. Tenkte hvis jeg tar for mye D vit blir kroppen og hjernen mer aktivert? Er jo så urolig. 

Har nok ikke noe å gjøre med D vitamin.

Skrevet
stjernestøv skrev (51 minutter siden):

Håper det går bra med deg hjemme. Så trist med vennen din, det var tragisk. 

Får håpe det. 

Ja, det var det virkelig. 

Skrevet
Glitter skrev (5 timer siden):

Trist med vennen din.  

Bruk de du har rundt deg nå, så kanskje det demper landingen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...