Gå til innhold

Tanker om vaksine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

laban skrev (23 minutter siden):

Vel, jeg så selv den daværende direktøren for FHI ta vaksinen mot svineinfluensa. Jeg tviler på at ingen av politikerne tok den.   
 

 

Svineinfluensaen i USA i 1976? Da hoppet man over store deler av utprøvingsfasen. Minst 25 millioner ble vaksinert, muligens opptil 40 millioner. Noen hundre (ikke noen hundre tusen) fikk en alvorlig nervesykdom og ca. 25 personer døde etter at de hadde tatt vaksinen. Noen av dem døde sannsynligvis av noe annet. Så selv om politikerne ikke ble syke eller døde, kan de utmerket godt ha tatt vaksinen. 

Det er mange ting vi i dag ikke gjør på den måten vi gjorde det på 70-tallet. Verden går heldigvis framover. 

Var det du selv der å satte sprøyta? 
 

Det handler ikke om at det var i 1976, men hvordan politikere løy for befolkningen. Ingen av dem ble syke etter at de sto frem og tok «vaksinen» på beste sendetid, men flere hundre tusen mennesker ble alvorlig syke og mange døde. 
Se drev med propaganda på høyeste nivå, som de gjør i dag. 
Og denne vaksina er heller ikke ferdig testet ut.  Azentra har tatt flere liv på kort tid allerede.

Og det at Høie sier noe annet enn seriøse forskere er også svært bemerkelsesverdig. For i følge forskere så er det bra at man oppnår naturlig immunitet og ikke alle bør vaksineres. Men Høie skal ha alle vaksinert, eller så mister de goder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Chris1981 skrev (4 timer siden):

Jeg får dessverre ikke lagt ut noen linker her. Hvorfor vet jeg ikke. 
Google saltvann istedet for vaksine.  «Menneskelig feil»

Får opp EN sak i Egersund som gjaldt 6 personer. Da er det verre med de 27 sykehjemsbeboerne som fikk dobbel dose ved en feil.

Chris1981 skrev (4 timer siden):

Tviler på at «toppene» får vaksine.

Er du veldig innpå konspi-kjøret?

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulike meninger om en skal aspirere. Jeg vil være på den sikre siden, da det kan være farlig å få det i blodet. Vi er ikke alltid helt like inni heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med AstraZeneca-vaksinen ikke blir frigitt før den regnes som trygg for oss med normalt blodtrykk og ellers friske. Da stiller jeg meg gladelig først i køen, om jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (5 minutter siden):

Jeg regner med AstraZeneca-vaksinen ikke blir frigitt før den regnes som trygg for oss med normalt blodtrykk og ellers friske. Da stiller jeg meg gladelig først i køen, om jeg kan.

Nå heter den Vaxevria.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/astrazeneca-bytter-navn-paa-vaksinen-til-vaxevria.Y1zC4lwKx

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chris1981 skrev (59 minutter siden):

Var det du selv der å satte sprøyta? 

Nei, jeg er ikke kvalifisert til å sette sprøyter.

Chris1981 skrev (59 minutter siden):

Det handler ikke om at det var i 1976, men hvordan politikere løy for befolkningen. Ingen av dem ble syke etter at de sto frem og tok «vaksinen» på beste sendetid, men flere hundre tusen mennesker ble alvorlig syke og mange døde. 

At man hoppet over utprøving og tok sjanser fordi man antok at det hastet, handler mye om årstallet.

Flere hundre ble alvorlig syke, ikke flere hundre tusen. 25 døde. Da er det ikke så rart om ingen toppolitikere var blant dem, det ble satt 25 - 40 millioner doser.

Nå begynner jeg å gjenta meg selv, og da pleier jeg å sette strek.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Får opp EN sak i Egersund som gjaldt 6 personer. Da er det verre med de 27 sykehjemsbeboerne som fikk dobbel dose ved en feil.

Er du veldig innpå konspi-kjøret?

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Er det eneste du klarte å hoste opp? Konspi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg er ikke kvalifisert til å sette sprøyter.

At man hoppet over utprøving og tok sjanser fordi man antok at det hastet, handler mye om årstallet.

Flere hundre ble alvorlig syke, ikke flere hundre tusen. 25 døde. Da er det ikke så rart om ingen toppolitikere var blant dem, det ble satt 25 - 40 millioner doser.

Nå begynner jeg å gjenta meg selv, og da pleier jeg å sette strek.

Ja, der skrev jeg feil. 500 døde og 25 døde. 

Samme propaganda som nå. De påsto at vaksina var godt testet ut, men ga en annen vaksine.

De vaksinene de gir nå er heller ikke godt testet ut. Mange har dødd på kort tid og mange har blitt alvorlig syke. Å leve i 2021, gir oss ingen garanti for at alt er bra. Pfizer har veldig mange søksmål på seg fra før, så hvis vi skal hvile på at det har gått over 40 år siden vaksinen i 1976, så er man er ekstremt naiv. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (2 timer siden):

Er det eneste du klarte å hoste opp? Konspi? 

Det er du som påstår eliten får saltvann.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er du som påstår eliten får saltvann.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Det skulle ikke forundre meg nei. Men hva har det med konspi å gjøre? Er du hjernevasket av media så mye at det ikke er lov til å stille noen kritiske spørsmål før du stempler andre som konspi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (5 timer siden):

Det skulle ikke forundre meg nei. Men hva har det med konspi å gjøre? Er du hjernevasket av media så mye at det ikke er lov til å stille noen kritiske spørsmål før du stempler andre som konspi?

Du kommer gunnløse påstander. 

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris1981 skrev (18 timer siden):

at Erna er frisk betyr ikke det at hun ikke er i risikosonen

Hva er det du ikke får med deg her? Hun har ikke helseproblemer av en art som gjør at hun prioriteres tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat

Erna Solberg er sykelig overvektig. Uavhengig av at hun er statsminister ville det være rart om om hun ikke ble prioritert over andre i sin aldersklasse. Overvekt øker risikoen ved covid betydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (39 minutter siden):

Uavhengig av at hun er statsminister ville det være rart om om hun ikke ble prioritert over andre i sin aldersklasse.

Hvis man ikke har helseproblemer pga. vekten - hvordan skulle det gå til? De som innkaller folk til vaksinen, vet ikke hva vi veier. Det finnes ikke noe register over sånt, heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (30 minutter siden):

Fastlegene har ansvar for å innkalle pasienter i risikosonen til vaksine. Jeg regner med fastlegen til Erna Solberg har fått med seg at hun er sykelig overvektig.

Og hvis ikke har FHI allerede oppfordra henne til å registrere seg: https://www.nrk.no/urix/vil-at-alle-sykelig-overvektige-registrerer-seg-1.15253316

 

 

OK, jeg aner ikke hva slags BMI hun har. Jeg er ikke noe god til å gjette folks vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

At hun har en grad av fedme som er skadelig for henne og disponerer henne for en rekke sykdommer kan alle se. Sier ikke dette for å shame henne, jeg veit det er fryktelig vanskelig å gå ned i vekt og at det har mange årsaker at man blir overvektig, og jeg tror ikke det har så mye med viljestyrke å gjøre. På mange måter må det også føles urettferdig å ha en lidelse som er så synlig for andre og så stigmatiserende. Men at hun med sin vekt antagelig ville blitt prioritert i vaksinekøen tror jeg ikke er så mye å lure på. Om hun har lyst til det er en annen sak.

Endret av Drømmeautomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (3 timer siden):

Hva er det du ikke får med deg her? Hun har ikke helseproblemer av en art som gjør at hun prioriteres tidlig. 

Hva får ikke du med deg? Alle andre skal omtrent presses til vaksina de kaller frivillig, men henger ut dem som ikke ønsker den, eller drar på ferie, noe de selv gjør hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kommer gunnløse påstander. 

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Det er mye i dag som ikke stemmer! Å kalle andre konspirasjonsteoretikere kun fordi man stiller kritiske spørsmål er jo på en måte ren hjernevask. 
lær deg forskjellen selv om media er besatt av å stemple andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...