Gå til innhold

Tanker om vaksine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Chris1981 skrev (5 minutter siden):

Det er mye i dag som ikke stemmer! Å kalle andre konspirasjonsteoretikere kun fordi man stiller kritiske spørsmål er jo på en måte ren hjernevask. 
lær deg forskjellen selv om media er besatt av å stemple andre.

Det finnes ikke beviser for noe av det du påstår. Det er latterlig konspi-noia.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det finnes ikke beviser for noe av det du påstår. Det er latterlig konspi-noia.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Det er kritiske spørsmål, men du klarer ikke å innse eller stille deg spørsmål selv. Virker ikke som de folkevalgte frykter dette viruset så veldig, men de er med på å spre frykt hver dag. 
Er en slags religiøsitet dette å være så tillitsfull til folkevalgte, og tro de er ufeilbare.  
Flere forskere og leger har faktisk snakket dem i mot at nedstengning ikke hjelper blant annet.  Det er kun den som vil vaksinere alle og ta i fra uvaksinerte goder. Politisk hele greine. 

 

 

https://forskning.no/bakterier-sykdommer-virus/covid-19-kan-gi-plager-lenge-etter-infeksjonen-er-ferdig-men-senskader-etter-infeksjoner-er-slett-ikke-noe-nytt/1741100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (3 minutter siden):

Det er kritiske spørsmål, men du klarer ikke å innse eller stille deg spørsmål selv. Virker ikke som de folkevalgte frykter dette viruset så veldig, men de er med på å spre frykt hver dag. 
Er en slags religiøsitet dette å være så tillitsfull til folkevalgte, og tro de er ufeilbare.  
Flere forskere og leger har faktisk snakket dem i mot at nedstengning ikke hjelper blant annet.  Det er kun den som vil vaksinere alle og ta i fra uvaksinerte goder. Politisk hele greine. 

 

 

https://forskning.no/bakterier-sykdommer-virus/covid-19-kan-gi-plager-lenge-etter-infeksjonen-er-ferdig-men-senskader-etter-infeksjoner-er-slett-ikke-noe-nytt/1741100

Selv Bill Gates tok vaksinen.

Screen-Shot-2021-01-22-at-9.21.41-AM.png 

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris1981 skrev (40 minutter siden):

Hva får ikke du med deg? Alle andre skal omtrent presses til vaksina de kaller frivillig, men henger ut dem som ikke ønsker den, eller drar på ferie, noe de selv gjør hele tiden

Dette har ikke noe med hvilken plass statsministeren har i vaksinekøen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (5 minutter siden):

Dette har ikke noe med hvilken plass statsministeren har i vaksinekøen. 

Jo, for alle andre skal heller ikke presses. Du snakker som om virus gjør forskjell på folk med den holdningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Selv Bill Gates tok vaksinen.

Screen-Shot-2021-01-22-at-9.21.41-AM.png 

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Åh! Er bilde av gates. Men mann uten medisinsk erfaring som flyr ned til fattige land og pumper dem med vaksiner istedet  for å gjøre noe med grunnen til at de blir syke. 
Dette bilde beviser ingenting. Men de vet jo hvor lite som skal til for å lure mange. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chris1981 skrev (Akkurat nå):

Jo, for alle andre skal heller ikke presses. Du snakker som om virus gjør forskjell på folk med den holdningen der.

Ingen vet helt hvordan man vil reagere på viruset... Men jeg stoler på at helsemyndighetene har lagd en prioriteringsliste basert på den mest sannsynlige reaksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (2 minutter siden):

Ingen vet helt hvordan man vil reagere på viruset... Men jeg stoler på at helsemyndighetene har lagd en prioriteringsliste basert på den mest sannsynlige reaksjonen. 

Smittevernsoverlege sa opp jobben sin i fjor fordi de ikke brukte fagpersoner, men tok egne avgjørelser. Høie har heller ingen relevant utdannelse men. Men men. Verden bedras 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris1981 skrev (Akkurat nå):

Smittevernsoverlege sa opp jobben sin i fjor fordi de ikke brukte fagpersoner, men tok egne avgjørelser. Høie har heller ingen relevant utdannelse men. Men men. Verden bedras 

Jeg ble brått litt i tvil hva vi egentlig diskuterer her nå... Ikke alt vil kunne løses perfekt i en pandemi. Det er fortsatt din demokratiske rett til å ikke ta vaksinen om du ikke vil ta den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 minutt siden):

Jeg ble brått litt i tvil hva vi egentlig diskuterer her nå... Ikke alt vil kunne løses perfekt i en pandemi. Det er fortsatt din demokratiske rett til å ikke ta vaksinen om du ikke vil ta den. 

Takk! Jeg er med på å kjempe i mot vaksinepass. Sånt er diskriminerende.

Fritt valg er en fin ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chris1981 skrev (18 minutter siden):

Åh! Er bilde av gates. Men mann uten medisinsk erfaring som flyr ned til fattige land og pumper dem med vaksiner istedet  for å gjøre noe med grunnen til at de blir syke. 
Dette bilde beviser ingenting. Men de vet jo hvor lite som skal til for å lure mange. 
 

Du slukte anget rått ja.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du slukte anget rått ja.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Slutt å projiser dine følelser over på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (På 30.3.2021 den 9.51):

Erna Solberg er sykelig overvektig. Uavhengig av at hun er statsminister ville det være rart om om hun ikke ble prioritert over andre i sin aldersklasse. Overvekt øker risikoen ved covid betydelig.

Hun har nu fått første dose.

https://direkte.vg.no/coronaviruset/news/solberg-har-faatt-foerste-vaksinedose.Xz6CQYz-z

Statsminister Erna Solberg og fire andre regjeringsmedlemmer har fått den første dosen vaksine mot covid-19.

– Jeg er glad for at jeg har fått den første dosen vaksine mot covid-19. Jeg håper at alle som får tilbud om vaksine, takker ja. Vaksinering gjør at vi etter hvert kan få tilbake den hverdagen vi alle lengter etter, sier statsminister Erna Solberg.

Statsministeren ble vaksinert sammen med utenriksminister Ine Eriksen Søreide (H) , utviklingsminister Dag Inge Ulstein (KrF), næringsminister Iselin Nybø (V) og forsvarsminister Frank Bakke-Jensen (H), skriver SMK i en pressemelding.

Anonymkode: 0ab7a...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...