Gå til innhold

Lett krenkbar og mindreverdFølelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får høre at jeg er en lett krenkbar person. Men er jeg egentlig det når alt jeg gjør er å fortelle hvordan jeg har det og tar det for å bli korrigert og lære?

Er man m a o alltid en lett krenkbar person hvis man sliter med sterk mindreverdsfølelse (fra man er 5 år) og tolker masse i livet som at man er lite verdt? 

Noen som vil forklare?

Anonymkode: 466eb...063

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460215-lett-krenkbar-og-mindreverdf%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg får høre at jeg er en lett krenkbar person. Men er jeg egentlig det når alt jeg gjør er å fortelle hvordan jeg har det og tar det for å bli korrigert og lære?

Er man m a o alltid en lett krenkbar person hvis man sliter med sterk mindreverdsfølelse (fra man er 5 år) og tolker masse i livet som at man er lite verdt? 

Noen som vil forklare?

ja. spørsmålet er hva du selv kan gjøre for å bli mindre krenkbar

Anonymkode: 37719...6d4

AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 22.16):

Noen som vil forklare?

Å være lett krenkbar er bl.a. å bli lett såret. Hva begrunner du tolkningene og følelsen av at du er lite verdt med? Kanskje du tolker for mye? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...