Gå til innhold

Speil speil på veggen der, hvem har det verst på forumet her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Fionys skrev (27 minutter siden):

Jeg tror ikke det alltid er de som skriker høyest her inne som har det "verst". 

Er enig i det. Noen her skriver innlegg etter innlegg der de er innlagte. Det betyr ikke at de har det verst, bare at de takler det dårligst. 

Anonymkode: 0941e...6a7

Gjest Anonym 2

Jeg skjønner ikke at asberger er så ille. Jeg husker at en gutt i klassen til en av barna mine hadde det. Da han fikk diagnosen, fortalte faren det på et møte på skolen. Da fortalte han at han også hadde fått diagnosen. Det han sa om diagnosen var at de ble litt slitne sosialt, så medelever måtte forstå at han trakk seg litt tilbake sosialt innimellom. Ellers var han utrolig intelligent og var langt foran de andre i klassen faglig. Jeg tror han tidlig fikk et engasjement et sted der han drev med noe datagreier, for der var han veldig flink.

AnonymBruker
Anonym 2 skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke at asberger er så ille. Jeg husker at en gutt i klassen til en av barna mine hadde det. Da han fikk diagnosen, fortalte faren det på et møte på skolen. Da fortalte han at han også hadde fått diagnosen. Det han sa om diagnosen var at de ble litt slitne sosialt, så medelever måtte forstå at han trakk seg litt tilbake sosialt innimellom. Ellers var han utrolig intelligent og var langt foran de andre i klassen faglig. Jeg tror han tidlig fikk et engasjement et sted der han drev med noe datagreier, for der var han veldig flink.

Kan være store variasjoner i asperger/ høytfungerende autisme. Selv fungerer jeg ikke i jobb og har slitt gjennom hele skolegangen selv om jeg var veldig intelligent og lå foran andre faglig. Fungerer også dårlig sosialt og er fullstendig avhengig av en forutsigbar hverdag.

Anonymkode: 268a0...f3e

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan være store variasjoner i asperger/ høytfungerende autisme. Selv fungerer jeg ikke i jobb og har slitt gjennom hele skolegangen selv om jeg var veldig intelligent og lå foran andre faglig. Fungerer også dårlig sosialt og er fullstendig avhengig av en forutsigbar hverdag.

Det er trist å høre. 

Annonse

AnonymBruker
Anonym 2 skrev (51 minutter siden):

Men de med asberger blir vel aldri lagt inn på psykiatrisk avdeling?

Jo det kan man, men det er ikke selve aspergerdiagnsoen som da er grunnen. Jeg har aldri vært innlagt i psykiatrien( men har gått til diverse psykologer i 20 år ), men vet om flere med asperger som blir innlagt pga tilleggsplagene sine som gjør at de selvskader alvorlig, er veldig deprimerte eller har gjentatte selvmordsforsøk.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 16.20):

Dette er tråden der vi konkurrer om å ha det verst. 

Kun de som ønsker å delta får bli med. 

Anonymkode: 0941e...6a7

Ok, jeg har det verst.

Hva vinner jeg? :P 

Og hvordan skal det avgjøres?

Har Asperger, ingen venner ingen familie ingen jobb ingen glede OG aller verst er ingen hobby pga skade som gjør at jeg ikke kan bedrive min eneste hobby.... Så sitter å ser på veggen/youtube tullevideoer 24/7. Slå den folkens :) 

Anonymkode: 3377b...e01

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, jeg har det verst.

Hva vinner jeg? :P 

Og hvordan skal det avgjøres?

Har Asperger, ingen venner ingen familie ingen jobb ingen glede OG aller verst er ingen hobby pga skade som gjør at jeg ikke kan bedrive min eneste hobby.... Så sitter å ser på veggen/youtube tullevideoer 24/7. Slå den folkens :) 

Anonymkode: 3377b...e01

Høres kjent ut.

Anonymkode: 52b26...eea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...