Gå til innhold

Speil speil på veggen der, hvem har det verst på forumet her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Fy så usympatisk og ekkel du er. Jeg lurer virkelig på hvem som troller her. Jeg har lest flere av innleggene her over og det oser troll lang vei. Å kalle aspergere for troll og at de som klager her inne på et DOKTOR forum har psykopat diagnose i tillegg, er bare åndssvakt og unormalt. Vet dere hva en psykopat er for noe egt? Tror ikke det nei... jeg har lest disse asperger innleggene dere hentyder til. 

hvis dere er så sinnsykt hårsåre og misoppfatter andres klaging så ille, så burde dere virkelig gå inn i dere selv, for der er problemet☺️ Og det er ganske psykopatisk å henge ut en gruppe med mennesker og æreskrenke de over nettet. Eller lite oppegående med andre ord. 

dette er et doktorforum, folk må for fader meg få liv til å øse ut med de verste problemene sine uten at sånne stygge og ekle troll som deg skal ødelegge og gi motstand. Hva med å logge av doktorforum? HVA med å la være å lese disse innleggene om det plager deg? HVA med å slutte å henge deg oppi aspergere? ER det vanskelig eller??

det er deilig å kunne øse ut smerten et sted, når man ikke har noe sted å gå eller noen å snakke med, for man ødelegger relasjonene sine om man øser ut disse problemene på de. De fortjener det ikke. Dps lytter ikke og har ikke tid til å høre etter. 

er også utrolig stygt, uempatisk og slemt av deg å påstå at aspergere ikke har det ille. Jeg kan snakke fra mitt liv, om du hadde vært meg en dag, hadde du ikke skrevet disse tingene, da hadde du endret perspektiv fort. Du er tydeligvis en bortskjemt snørrunge som har både en pen og oppegående partner, alltid kunne velge og vrake i beilere som vil gifte seg og få barn med deg, alltid hatt masse venner, nok penger, jobb, vært ettertraktet, har et trygt sted å bo, har ressursser til å håndtere nedganger i livet, fått det stortsett som du ville, har hatt tilstedeværende foreldre som synes du er perfekt og drømmebarnet deres, har en karriere etc. 

hvordan kan du påstå at de som er utstøtt av samfunnet, ikke er som alle andre og ikke mestrer noenting ikke har det verst? Det er like ille som å sitte i rullestol. Det er bedre å sitte i rullestol, for de har venner og familie og partner som er der uansett. De har et trygt sted å bo hele livet og noen som tar seg av de. Hvordan tror du det er å falle mellom to stoler? Å se tilsynelatende oppegående og heldig ut, men ikke fungere eller få til noen ting i det hele tatt? Å være klar og oppegående i hodet og bevisst se sine store begrensninger og ikke klare å gjøre noe med de og at man må lære seg å leve med det hele livet? At man aldri kan få til et godt, trygt og selvstendig liv med gode venner, familie, folk rundt seg, partner, barn, egen bolig, økonomi eller noe som helst? Synes ikke det er noe verdig liv jeg. Å ha i tankene hver dag at man er for udugelig og dum til å ta seg en utdanning, få en karriere og verdig jobb. Ja for jobbene jeg har hatt, har hatt et ekstremt belastende miljø etc. at man bare kan avtjene førstegangstjenesten, men ikke bli befal etc. at man strøk på mopedteorien hundre og ørten ganger.. at livet generelt er ustabilt og meget uforutsigbart. At mannfolka ikke vil snakke om eller nevne samboerskap, barn og ekteskap med DEG. At de ikke lar deg treffe barna. Mens alle andre introduserer og lager barn etter to ukers bekjentskap, da skjønner man at noe er galt.. at alle vennskap og bekjentskap sklir ut og ingen er interessert i å ha en samtale med deg eller innvitere deg med på noe. At du ble flørtet med hele skolegangen av gutter som bare ville få deg på, for så å le av deg og avvise deg og fortelle deg hvor stygg du er og at de aldri kunne tenkt å være interessert i meg.

for ikke å snakke om dette fæle og narkomane miljøet jeg var i, med visse psyko personer som skulle ta meg og gjøre livet mitt surt. Var helt forferdelig. 

de fleste som har det verst er for feige og dårlige til å syte, men noen av oss er stae og tøffe nok til å stå fram og snakke for resten og utrydde skammen rundt dette. Der har du svaret og kanskje du blir en mer reflektert og mindre trangsynt og rigid person.

Det tror jeg også at de er feildiagnotisert. Jeg kjenner en som har asperger og er ufør. Han merker man det tydelig på, men han har venner og kjærester. 

Anonymkode: 0e9f9...ad1

Hvorfor er det så viktig for deg å få barn når du ikke har det bra med deg selv og mener at du ikke kommer til å lykkes med noe i livet pga diagnosen din? Det er ikke noe særlig godt utgangspunkt for et barn.

Anonymkode: 8bdc7...ca9

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...