Duken Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Hei alle, Vedrørende min angst sykdom som nå går bedre en før, sliter eg enda litt med å stadig ta meg selv i å få kontroll på ting eg ikke kan kontrollere. Alt dette med pandemien har gjort meg veldig skjør for ting som tidligere var veldig enkelt. Frykt for smitte, frykt for syke barn, redd for ukjente personer (tenk om de er smittebærere) eg prøver så godt eg kan med å leve i nuet, og rett å slett akseptere at det alltid vil være ting en ikke kan kontrollere. Livet er et usikkert prosjekt som en tidligere sa. Lurer bare på om noen kjenner seg igjen, og hva ditt råd kan vær for å bli enda flinkere til å akseptere? takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460260-kontrollere-ting-utenfor-min-kontroll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 28. mars 2021 Del Skrevet 28. mars 2021 Duken skrev (1 time siden): Hei alle, Vedrørende min angst sykdom som nå går bedre en før, sliter eg enda litt med å stadig ta meg selv i å få kontroll på ting eg ikke kan kontrollere. Alt dette med pandemien har gjort meg veldig skjør for ting som tidligere var veldig enkelt. Frykt for smitte, frykt for syke barn, redd for ukjente personer (tenk om de er smittebærere) eg prøver så godt eg kan med å leve i nuet, og rett å slett akseptere at det alltid vil være ting en ikke kan kontrollere. Livet er et usikkert prosjekt som en tidligere sa. Lurer bare på om noen kjenner seg igjen, og hva ditt råd kan vær for å bli enda flinkere til å akseptere? takk Sånn er livet nå og det må vi forholde oss til tenker jeg, vi får bare følge smitteversreglene. Håper det går over snart men det ser ikke sånn ut. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460260-kontrollere-ting-utenfor-min-kontroll/#findComment-4033608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.