Gå til innhold

Skorte lavt på IQ skår fikk lett pu - dps uenig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk veldig lavt iq skår og fikk diagnosen lett pu når jeg ble utredet for det på sykehus. men dps er uenig. Jeg inrømmer at jeg fungerer kognitivt veldig bra, klarer å snakke fint og skrive bra. Men jeg mener måten jeg tenker på er utviklingshemmet. Jeg feks klarer ikke å tenke før jeg gjør noe dumt, at klarer jeg å sitte i fengsel, vil jeg klare det? jeg ble løslatt av politiet var på vei til glattcelle, men da jeg ble løslatt istede for å bli satt på glattcelle, fordi var 17, sto jeg foran politibil og truet, pga jeg fikk vondt av å ha på håndjern? altså, hvaslaks diagnose er dette? Er ikke det et tegn på lett pu? hadde ikke de fleste blitt glad av å bli løslatt når man egentlig skulle bli kjørt til glattcelle? Hvis jeg skårer lavt, kan DPS fjerne diagnosen? men kan IQ bestemme om man er utviklingshemmet eller ikke? Er det ikke mange som kan skåre lavt på IQ test, betyr det at dem er utviklingshemmet?

Anonymkode: c41e7...982

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk veldig lavt iq skår og fikk diagnosen lett pu når jeg ble utredet for det på sykehus. men dps er uenig. Jeg inrømmer at jeg fungerer kognitivt veldig bra, klarer å snakke fint og skrive bra. Men jeg mener måten jeg tenker på er utviklingshemmet. Jeg feks klarer ikke å tenke før jeg gjør noe dumt, at klarer jeg å sitte i fengsel, vil jeg klare det? jeg ble løslatt av politiet var på vei til glattcelle, men da jeg ble løslatt istede for å bli satt på glattcelle, fordi var 17, sto jeg foran politibil og truet, pga jeg fikk vondt av å ha på håndjern? altså, hvaslaks diagnose er dette? Er ikke det et tegn på lett pu? hadde ikke de fleste blitt glad av å bli løslatt når man egentlig skulle bli kjørt til glattcelle? Hvis jeg skårer lavt, kan DPS fjerne diagnosen? men kan IQ bestemme om man er utviklingshemmet eller ikke? Er det ikke mange som kan skåre lavt på IQ test, betyr det at dem er utviklingshemmet?

Lav skåre på en evnetest kan indikere utviklingshemning, men ikke noe mer.  Jeg er ganske rystet over at du fikk en diagnose på et sykehus uten at andre instanser var involvert.  Det du skriver her tyder ikke på utviklingshemning.

Anonymkode: b023f...bb7

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IQ < 70 = PU

Anonymkode: 974fc...dde

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...