Gå til innhold

Blir irritert av å tenke på at jeg kanskje ble rana for flere tusen da jeg var 15år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom i kontakt med 3stk utlendinger i Oslo da jeg var 15år. De lurte meg til tro at vi var venner. Jeg var venneløs og hadde det vanskelig så jeg ville selvsagt bli venn med de når de spurte selvom de var sikkert 30-40år. De lurte meg først inn på en kiosk fordi jeg måtte kjøpe røyk til dem fordi "nå er vi venner, venner må gjøre sånn" (jeg skjønner i ettertid at planen dems var å stå bak å se på koden jeg tastet inn). De fikk meg også til å gå inn å ta ut penger i sånn automat (de sto bak å så på).. Så satt vi alle i en trapp og de sa at "nå var vi venner, vi må ha kortet ditt. Venner gir hverandre kortet sitt" de spurte også mens vi satt der hva koden min var. Jeg husker jeg sa de 2 første tallene riktig men så sa jeg heldigvis de 2 siste feil. Han ene mannen stakk av med kortet mitt selvom jeg ikke ville det mens jeg ble sittende med de to damene.. Når han kom tilbake begynte de å snakke noe utenlandsk, men hun dama fortalte meg at jeg hadde sagt feil kode.. Endte forresten opp med at da jeg sto med ryggen til så slo ho ene meg plutselig og uprovosert i bakhode (husker ikke hvorfor men tipper de må ha blitt sure når jeg ikke ville gjøre mere ting for dem..) 

Nå er jeg i 20åra men blir irritert av å tenke på at de utlendingene kanskje ranet meg for flere tusen. Jeg sjekket det desverre aldri 😔

Anonymkode: 20190...5ba

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...