Gå til innhold

Avlede fra selvskading og selvmord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å se videoer av mennesker som tar livene sine ( ja jeg vet det høres helt sykt ut ). For det blir på en måte å få utløp for det vonde uten å gjennomføre det selv. Å se på gore/Cartelvideoer har faktisk også hjulpet, fordi det får meg til å innse at selv om livet er forferdelig vanskelig og jeg her i Norge regnes som bunnslam av politikere og flere andre, så er det mennesker som har det verre en meg der ute o verden og som går gjennom umenneskelige lidelser i krig.

Anonymkode: 4ed9d...960

Jeg kjører bil. Men det har blitt en tvangshandling så jeg jobber med å slutte å kjøre bil, men det er uansett den beste avlesningen jeg har.

Ellers bedøver jeg hjernen min med enkle serier. Kan ikke være noen med avansert innhold. Nå ser jeg Tid for hjem. 

Når jeg er i stand til det og har mulighet til det besøker jeg venner. Det fungerer fint.

Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Jeg kjører bil. Men det har blitt en tvangshandling så jeg jobber med å slutte å kjøre bil, men det er uansett den beste avlesningen jeg har.

Ellers bedøver jeg hjernen min med enkle serier. Kan ikke være noen med avansert innhold. Nå ser jeg Tid for hjem. 

Når jeg er i stand til det og har mulighet til det besøker jeg venner. Det fungerer fint.

Jeg pleide også å kjøre bil da jeg hadde lappen. 

Jeg prøver å gå eller jogge turer, jeg strikker periodevis og jeg ser serie/film. Prøver også å være flink til å lage middag. Bare fordi at da går det litt tid. Ja og siden jeg gradvis får det verre utover ettermiddagen og kvelden (er nesten uten unntak da jeg handler på det som raser inni meg), så prøver jeg å stå opp tidlig og legge meg tidlig. Det er vel det jeg har som jeg kan gjøre på egenhånd. Også ringer jeg behandler hvis jeg trenger å snakke og når det blir slik at jeg holder på å miste kontrollen så kan jeg be om stabiliserende innleggelse. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...