Gå til innhold

Graven


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Igår var jeg på graven til min far og la ned blomster i anledning 1-årsdagen for hans død.Jeg gikk selvfølgelig til Nestor også,de ligger på samme kirkegård.Jeg satt og satt hos Nestor,ville ikke gå.Satt på benken og så mot stedet urnen var blitt nedsenket;forestilte meg at han løp rundt og lekte mens tårene mine silte.....Men han løper jo ikke,han ligger stille i jorden på minnelunden og venter..!?!

Helst skulle jeg vært der hver dag,men det lar seg dessverre ikke gjøre p.g.a. ingen bil og relativt stor avstand.Jeg er der i tankene iallefall,ALLTID!!

Kjære Nestor,vet du at mamma elsker deg over alt,at jeg savner deg og ønsker du var her i armene mine??Du er alltid hos meg,du,gullet mitt;ALDRI blir du glemt!!

Kjære gutten min,jeg er veldig glad ideg!!

Stor klem fra mamma`n din,og et suss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prinsesseemilie

Kjære Tankefull!

Jeg har ei lite tulle som døde i forfjor september.

Jeg er ofte på graven hennes, kanskje en gang i uken? Eller kanskje det er hver fjortende.. Bor noen få minutter unna. Og være der gir en indre fred...

Jeg tror ikke hun ligger og venter, jeg tror hun er et MYE bedre sted!

Et sted de ikke kjenner sorg, smerte og savn.

Jeg kjenner at hun er med meg hver eneste dag, og jeg er også helt sikker på at hun vet at jeg elsker henne..

Jeg tror ikke hun kjenner savnet slik som oss mammaer gjør - for hun kjenner kjærligheten fra oss.

Og jeg tror det er mange kjærlige armer som passer på barna våre.

Jeg liker og tenke på at det er min bestemor som passer på min jente, Emilie, og at hun gir henne ,minst, en klem fra meg hver eneste morgen og kveld. Det gir en sørgende mamma en fattig trøst!

Min Emilie har 3 søsken som trenger oppmerksomhet - heldigvis for meg, det gir meg mange koselige tanker og opplevelser.

Vet ikke hvor lenge det er siden du mistet Nestor, men sorgen lindrer etter hvert. Selv om den er der for bestandig. Det går i bølgedaler. Tårene triller ofte hos meg enda, men de er til å leve med.

Klem fra jane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...