Gå til innhold

Ble glad i dag:)

Anbefalte innlegg

Det er stor gjennomtrekk av psykiatere på det DPSet jeg tilhører. I dag var jeg hos en ny en for første gang (den 2. så langt i år, og den 6. sammenlagt) og det som gjorde meg så glad var at han sa at han så godt som kunne garantere at han kom til å være min faste lege der framover nå, for han skal ikke videre med det første. Han skal selvfølgelig ha ansvaret for medisinering av min bp, men han ville også overta behandlingen for en annen lidelse jeg går der for, hvis jeg ønsket det. Jeg sa umiddelbart ja, for jeg synes at det er godt å bare behøve å forholde seg til én. Dessuten virket han tillitvekkende, seriøs, varm og sympatisk. Så nå har jeg trua igjen på at ting vil bli bedre for meg! 🙂 Jeg har vært stabil og fin etter oppstart med Litium i januar, bortsett fra de to siste ukene hvor jeg har hatt det vanskelig innimellom. Det sa han var helt "normalt", og at det var ingen grunn til å gi opp. Så ja, jeg har trua igjen nå! Ville bare dele 🙂

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460439-ble-glad-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...