Gå til innhold

Likhet/forveksling kupton

Anbefalte innlegg

Jeg har litt nedsatt verbal hukommelse og har svak læringskurve (nevropsykologisk utredning) noe som trolig påvirket skolegnegativt. Uansett så sier psykologen til fastlegen at jeg har min egen forståelse i fragmenter i samtaler med den og at unnvikende er en strategi for meg, at jeg selv føler meg paranoid og sier: Grense-psykotisk, uten at det er så dominerende? I journalen satt fastlegen P72 paranoia og ikke schizofreni slik det sto i NPR. Men hvis jeg har egen forståelse i fragmenter så lurer jeg på om problemer med verbal hukommelse kan spille inn? Burde jeg informere psykologen om det? Jeg har og noe kommunikasjonsproblemer som gjør at jeg ofte har litt problemer med å forklare ting og å forstå enkelte ting. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460441-likhetforveksling-kupton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...