AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare en sånn jobb. Jeg er utrolig glemsk, hjernen «kortslutter» lett og da får jeg ikke med meg hva folk sier til meg (jeg faller ut). Jeg kommer til å dumme meg ut. Jeg må ta i mot beskjeder og løse ting over telefon (har også tlf skrekk), jeg må kunne mer enn jeg kan, jeg eier ikke teknisk intelligens, jeg kan ikke ha dager hvor jeg stikker meg bort når jeg har det vondt og bare vil være alene, jeg må være klar i hodet, jeg må være sterk og stå i mange stormer pga andre lkollleger med sterke personligheter, jeg må lese opp ting fra ei bok foran 40 kolleger, jeg må være med å løse fravær, jeg har dårlig selvtillit og jeg takler ikke at folk blir irritert og sint, jeg klarer ikke reagere og si fra om ting, jeg er ikke sterk nok til å si nei, jeg har sosial angst, jeg er redd for å dummme meg ut, redd for å si noe galt, redd for å få kolleger mot meg osv osv. lista er lang. Men sjefen sier jeg vil vokse på det. Er det virkelig noe å tenke på? Anonymkode: a8e4a...572 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460458-sjefen-og-kolleger-vil-jeg-skal-bli-teamleder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 De vil ha meg fordi jeg er stødig og holder ting for meg selv, men jeg finnes ikke stødig på innsiden, de bare ser/vet det ikke. Anonymkode: a8e4a...572 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460458-sjefen-og-kolleger-vil-jeg-skal-bli-teamleder/#findComment-4035693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare en sånn jobb. Jeg er utrolig glemsk, hjernen «kortslutter» lett og da får jeg ikke med meg hva folk sier til meg (jeg faller ut). Jeg kommer til å dumme meg ut. Jeg må ta i mot beskjeder og løse ting over telefon (har også tlf skrekk), jeg må kunne mer enn jeg kan, jeg eier ikke teknisk intelligens, jeg kan ikke ha dager hvor jeg stikker meg bort når jeg har det vondt og bare vil være alene, jeg må være klar i hodet, jeg må være sterk og stå i mange stormer pga andre lkollleger med sterke personligheter, jeg må lese opp ting fra ei bok foran 40 kolleger, jeg må være med å løse fravær, jeg har dårlig selvtillit og jeg takler ikke at folk blir irritert og sint, jeg klarer ikke reagere og si fra om ting, jeg er ikke sterk nok til å si nei, jeg har sosial angst, jeg er redd for å dummme meg ut, redd for å si noe galt, redd for å få kolleger mot meg osv osv. lista er lang. Men sjefen sier jeg vil vokse på det. Er det virkelig noe å tenke på? Anonymkode: a8e4a...572 Du vil sikkert både klare det og vokse på det. Men det er ikke gitt at det er en god ting for deg å si ja. Dersom stresset i hverdagen blir for stort for deg, så vil det kunne virke negativt inn på livskvaliteten din. Det er ikke gitt at du er av de som tåler så mye stress. Si ja hvis du har lyst på jobben. Si nei hvis du ikke egentlig har det. Ikke si ja bare fordi sjefen ønsker det. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460458-sjefen-og-kolleger-vil-jeg-skal-bli-teamleder/#findComment-4035698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru2020 Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Oi, nå svartmaler du føler jeg. De hadde ikke spurt deg uten grunn. Du har gjort veldig mye riktig for å få den tilliten fra både sjef og kollegaer. Jeg har hatt en lederstilling. Beste jobben i mitt liv. Jeg lengter tilbake hver dag. Denne jobben hadde jeg de to siste årene før jeg ble sykemeldt så jeg var langt ifra i vater. Husker første personalmøte vi skulle ha så stod jeg på bakrommet å gråt sammen med min sjef pga situasjonen hjemme og så tørket jeg tårene og gikk inn og hadde opplæring av de ansatte. Det gikk helt fint. En leder har ikke alt på plass hele tiden. Somregel har du også noen å lene deg på. Du står aldri alene. Ikke er det forventet at du skal kunne alle tingene heller, du lærer langs veien. Ps: Det tok et halvt år ut i jobben min før jeg oppdaget at det ikke gikk an å ringe ut av telefonen min så du er ikke den eneste med telefonskrekk. Endret 9. april 2021 av Fru2020 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460458-sjefen-og-kolleger-vil-jeg-skal-bli-teamleder/#findComment-4035703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 Del Skrevet 9. april 2021 frosken skrev (12 minutter siden): Du vil sikkert både klare det og vokse på det. Men det er ikke gitt at det er en god ting for deg å si ja. Dersom stresset i hverdagen blir for stort for deg, så vil det kunne virke negativt inn på livskvaliteten din. Det er ikke gitt at du er av de som tåler så mye stress. Si ja hvis du har lyst på jobben. Si nei hvis du ikke egentlig har det. Ikke si ja bare fordi sjefen ønsker det. Du har helt rett. Jeg har lyst på jobben, men all fornuft inni meg sier at det ikke er lurt. Jeg er ikke sterk nok. Anonymkode: a8e4a...572 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460458-sjefen-og-kolleger-vil-jeg-skal-bli-teamleder/#findComment-4035705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.