aa-k-j Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Har nylig blitt diagnostisert med bipolar lidelse og har begynt med orfiril mot oppturene, men foreløpig kun forsøkt lamictal mot depresjon som jeg ikke reagerte spesielt bra på. Er det noen andre medisiner som brukes mot bipolar depresjon og hvordan vet en at det er bipolar depresjon en har og ikke annen depresjon? Har den siste tiden vært ganske nede. Jeg har jo depressiv angstlidelse også og vet jo ikke forskjell på de depresjonene. Jeg våkner etter 6 timer og har problemer å sove igjen, angst, opplever og føler meg straffet, gråter mye pga ting som har skjedd tidligere, fortiden forfølger meg etter at andre har dratt den fram så mye, feilbehandling, mobbing, traumer osv. Alt kom omtrent samtidig. Er heldigvis ikke mye plaget med selvmordstanker. Å gå turer som skal være en behandling hjelper heller lite. Uff sku ønske jeg fikk opptur istedenfor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460478-bipolar-og-medisiner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.