Gå til innhold

Tatt ut tiltale og påstand om forvaring.


Glitter

Anbefalte innlegg

Fru2020 skrev (7 minutter siden):

Så bra! Lykke til hos legevakten. Oppdater oss gjerne.

Takk. Sitter på legevakten nå. Angrer allerede. Har lyst til å la meg selv få reagere. Men er jo derfor jeg måtte dra hit da. Ser ut som et vrak gjør jeg også. Har blitt noen tårer i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (3 minutter siden):

Takk. Sitter på legevakten nå. Angrer allerede. Har lyst til å la meg selv få reagere. Men er jo derfor jeg måtte dra hit da. Ser ut som et vrak gjør jeg også. Har blitt noen tårer i dag. 

Du gjør det rette. Reaksjon skal du få ha, men i trygge omgivelser. Du klarer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Orker ikke lese hele tråden, men var det ikke du som var anmeldt for vold mot politimann? Syns det er litt vel høy straff å havne i forvaring for det da men det er kanskje så strengt når det er mot politimenn. 

Anonymkode: 253b8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (19 minutter siden):

Du gjør det rette. Reaksjon skal du få ha, men i trygge omgivelser. Du klarer dette.

Takk. :)

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Orker ikke lese hele tråden, men var det ikke du som var anmeldt for vold mot politimann? Syns det er litt vel høy straff å havne i forvaring for det da men det er kanskje så strengt når det er mot politimenn. 

Anonymkode: 253b8...f88

Hæ? Hva er det du snakker om? Kanskje lese hele tråden. Min eks er den som er tiltalt og han har gjort grove ting år etter år. Han er den som muligens blir dømt til forvaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Takk. :)

Hæ? Hva er det du snakker om? Kanskje lese hele tråden. Min eks er den som er tiltalt og han har gjort grove ting år etter år. Han er den som muligens blir dømt til forvaring. 

Åja trodde det var deg jeg siden du har skrevet tidligere at du hadde vært voldelig mot politimenn. Sorry blandet 🙂

Anonymkode: 253b8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja trodde det var deg jeg siden du har skrevet tidligere at du hadde vært voldelig mot politimenn. Sorry blandet 🙂

Anonymkode: 253b8...f88

Har ikke vært voldelig mot noen. En politidame fikk et kloremerke på armen sin, noe som var et uhell fra min side, da 4 politifolk lå oppå meg og kledde av meg klærne mine. Jeg hadde panikk og forsøkte å komme meg løs. La ikke merke til at jeg klorte henne, men hun påsto jeg gjorde det med vilje. Men det gjorde jeg ikke. 

Og dette var i 2017..Ferdig med den saken før lenge siden.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Takk. Sitter på legevakten nå. Angrer allerede. Har lyst til å la meg selv få reagere. Men er jo derfor jeg måtte dra hit da. Ser ut som et vrak gjør jeg også. Har blitt noen tårer i dag. 

Så bra du tok valget om å bli innlagt. Håper du får god støtte og hjelp til å komme deg igjennom det. 

Anonymkode: fbbda...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Så bra du tok valget om å bli innlagt. Håper du får god støtte og hjelp til å komme deg igjennom det. 

Anonymkode: fbbda...973

Ja, det er vel bra. Det bare er så tungt å kjenne på all denne skammen. Men det mente de at jeg ikke skulle. At jeg har jo opplegget jeg har for en grunn og at det er bra jeg klarte å komme i forkant av at noe skjer. Må jo prøve å lytte til det alle sier, men denne skammen er sterk i meg. 

Nå skal jeg sove. Kroppen min kjennes så fremmed. Ansiktet mitt er numment, det kjennes ut som at ansiktet har løsnet fra hodet mitt og jeg kjenner meg ikke helt igjen i spesielt. Det har blitt alt for mye i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du trenger omsorgsbolig. Da kan du få hjelp til å leve livet ditt på en god måte med tilgjengelig hjelp 24/7. 

Anonymkode: 10b4b...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror du trenger omsorgsbolig. Da kan du få hjelp til å leve livet ditt på en god måte med tilgjengelig hjelp 24/7. 

Anonymkode: 10b4b...00c

Jeg ønsker ikke det. Har kommet meg langt fra der jeg var, og behandler og resten av helsevesenet mener jeg vil gradvis fortsette i positiv retning så lenge jeg fortsetter å jobbe slik jeg gjør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Da ble jeg omtalt i en tråd, om folk med EUPF som legger seg inn med en gang livet butter en i mot. Og skammen skjøt i været igjen. 

Glem det hva som hadde skjedd i går hadde jeg blitt værende hjemme liksom. 

Skal prøve å lytte til dere andre her i tråden, og det alle rundt meg har sagt. Er jo det som er viktig å lytte til. Men jeg ble veldig lei meg av den tråden der. 

Livet butter en LITT i mot? Sykt uempatisk. Dette er en veldig stor psykisk påkjenning. Og jeg hadde absolutt ingen andre å dra til. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Se der ja. Da ble jeg omtalt i en tråd, om folk med EUPF som legger seg inn med en gang livet butter en i mot. Og skammen skjøt i været igjen. 

Glem det hva som hadde skjedd i går hadde jeg blitt værende hjemme liksom. 

Skal prøve å lytte til dere andre her i tråden, og det alle rundt meg har sagt. Er jo det som er viktig å lytte til. Men jeg ble veldig lei meg av den tråden der. 

Livet butter en LITT i mot? Sykt uempatisk. Dette er en veldig stor psykisk påkjenning. Og jeg hadde absolutt ingen andre å dra til. 

Ikke bry deg om det, ta heller i mot støtten du får her. Vi er mange som heier på deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ikke bry deg om det, ta heller i mot støtten du får her. Vi er mange som heier på deg :) 

Ja jeg tar i mot den og setter pris på den. Men blir veldig lei meg likevel. Jeg vet med meg selv at det er ikke slik den personen påstår, men jeg blir lei meg for at noen tenker slik om meg. Jeg prøvde bare å gjøre det rette. Framfor det som egentlig falt seg naturlig for meg å gjøre i en slik situasjon. Og det bare satte fyr på skammen i meg. Men jeg tar i mot støtten jeg får og det er jo den som er viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja jeg tar i mot den og setter pris på den. Men blir veldig lei meg likevel. Jeg vet med meg selv at det er ikke slik den personen påstår, men jeg blir lei meg for at noen tenker slik om meg. Jeg prøvde bare å gjøre det rette. Framfor det som egentlig falt seg naturlig for meg å gjøre i en slik situasjon. Og det bare satte fyr på skammen i meg. Men jeg tar i mot støtten jeg får og det er jo den som er viktig. 

Du har ingenting å skamme deg over og jeg håper den tråden blir slettet, det burde ikke være lov å krenke folk på den måten. Forstår at du ikke synes at det er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Du har ingenting å skamme deg over og jeg håper den tråden blir slettet, det burde ikke være lov å krenke folk på den måten. Forstår at du ikke synes at det er greit. 

Ja, kan jo være den blir slettet. Kan ikke fatte og begripe at noen finner glede i å gjøre sånn der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ja, kan jo være den blir slettet. Kan ikke fatte og begripe at noen finner glede i å gjøre sånn der. 

Nei ikke jeg heller, må være noe riv ruskende galt. Så husk at det er ikke deg det er noe galt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merida skrev (1 minutt siden):

Vi takler alle sammen ting på ulike måter. Husk det ❤️ Vedkommende hadde (etter husken) vært vitne til at faren ble drept (husker jeg rett?), mens du har grunn til å frykte for ditt eget liv. Klem ❤️

Takk. Ja, jeg synes det var dårlig det der. For meg har hele denne saken vært forferdelig. Har hatt voldsalarm, har ligget med kniv under puten og kniv på en hylle i gangen, har hatt masse mareritt, angst og søvnparalyse. Listen er lang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merida skrev (3 minutter siden):

Forstår deg godt. 

Ikke bry deg om slike ufølsomme mennesker, Glitter. 

Skal prøve. Men innrømmer lett at det er jeg ikke god på. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Se der ja. Da ble jeg omtalt i en tråd, om folk med EUPF som legger seg inn med en gang livet butter en i mot. Og skammen skjøt i været igjen. 

Glem det hva som hadde skjedd i går hadde jeg blitt værende hjemme liksom. 

Skal prøve å lytte til dere andre her i tråden, og det alle rundt meg har sagt. Er jo det som er viktig å lytte til. Men jeg ble veldig lei meg av den tråden der. 

Livet butter en LITT i mot? Sykt uempatisk. Dette er en veldig stor psykisk påkjenning. Og jeg hadde absolutt ingen andre å dra til. 

Jeg synes også at den tråden med fordel kunne ha vært unngått. Men i tillegg til det, så tenker jeg at det ikke er så rart om noen trigges av innleggene dine hvor du beskriver tilbudet du får fra psykiatrien. Mange mennesker med stort lidelsestrykk får ikke tilsvarende tilbud, de opplever mye avvisning og grensesetting. Du er (tilsynelatende) heldig som har et godt og generøst behandlingstilbud, - og jeg synes kanskje du kan pålegge deg selv å ikke bli opphengt i at noen direkte eller indirekte uttrykker noe som kan oppfattes som misunnelse. Du sliter med ditt, de sliter med sitt - og dette kan komme til uttrykk på mange måter. 

God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (8 minutter siden):

Jeg synes også at den tråden med fordel kunne ha vært unngått. Men i tillegg til det, så tenker jeg at det ikke er så rart om noen trigges av innleggene dine hvor du beskriver tilbudet du får fra psykiatrien. Mange mennesker med stort lidelsestrykk får ikke tilsvarende tilbud, de opplever mye avvisning og grensesetting. Du er (tilsynelatende) heldig som har et godt og generøst behandlingstilbud, - og jeg synes kanskje du kan pålegge deg selv å ikke bli opphengt i at noen direkte eller indirekte uttrykker noe som kan oppfattes som misunnelse. Du sliter med ditt, de sliter med sitt - og dette kan komme til uttrykk på mange måter. 

God helg:-)

Jeg vet jeg er heldig som har det tilbudet, og det har jeg sagt også. Men det er ingen unnskyldning for at noen skal tråkke på meg på den måten der, når det gjelder noe så vondt som denne saken. Det er jo heller ikke slik at jeg har det tilbudet fordi jeg har en personlighetsforstyrrelse. Det er pga mitt funksjonsnivå. Så det blir helt feil å liksom sette meg i bås om at det er fordi jeg har EUPF og liksom takler alt så mye dårligere enn andre. Jeg har vært gjennom et helvete. Det er ikke filleting jeg sliter med. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...