Gå til innhold

Tatt ut tiltale og påstand om forvaring.


Glitter

Anbefalte innlegg

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Håper du klarer å finne en rytme dagen slik at du kommer deg gjennom dette 💜

Ja, får håpe det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (13 timer siden):

Går ikke så veldig bra. Hadde en reaksjon i går. Men ting jeg kan gjøre er slikt som strikking og gå tur. Er ellers ikke så mye jeg har å gjøre i grunn. Og TV da.

Hvordan ligger det an med å få noe å gjøre på dagtid? Skulle ikke du og NAV se nærmere på det denne våren?

Skikkelig leit at han ikke blir sittende i varetekt frem til rettsaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (9 timer siden):

Hvordan ligger det an med å få noe å gjøre på dagtid? Skulle ikke du og NAV se nærmere på det denne våren?

Skikkelig leit at han ikke blir sittende i varetekt frem til rettsaken. 

Det starter opp noe helt lett i neste uke. Ikke så utfordrende, men noe å gå til for å bare bli vant til å gå til noe.

Ja, jeg synes det er helt horribelt rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 timer siden):

Det starter opp noe helt lett i neste uke. Ikke så utfordrende, men noe å gå til for å bare bli vant til å gå til noe.

Ja, jeg synes det er helt horribelt rett og slett. 

Så bra at du har oppstart allerede nå. Da får du noe annet å fokusere på forhåpentligvis. Sikkert lurt at det ikke er så utfordrende. Hold oss oppdatert👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 time siden):

Så bra at du har oppstart allerede nå. Da får du noe annet å fokusere på forhåpentligvis. Sikkert lurt at det ikke er så utfordrende. Hold oss oppdatert👍

Ja, håper på det. Akkurat nå er jeg så nede, så. Men det er jo ikke noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...