Gå til innhold

Lagre dokument på Helsenorge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er den da kun tilgjengelig for deg? Hver gang jeg er innom sykehus, spør de jo etter medisinliste og det er sjelden at sykehusinnleggelsene er planlagt (utenom planlagte inngrep). Heldigvis har jeg jo med meg dokumenter lagret på telefonen i en nettbasert lagringsenhet (selv bruker jeg i hovedsak Dropbox) og kan bl.a. stjernemerke dokumenter der og gjøre de tilgjengelig i offline-tilstand.

Før en anonym bruker rekker å bemerke om jeg er ofte på sykehus siden jeg faktisk har skrevet "hver gang", så kan jeg vel si ja, dessverre, altfor mye, så ble det nærmere 10 besøk medregnet alt i fjor. Uten at jeg ser nødvendigheten av å gå nærmere inn på det. Regner ikke da polikliniske timer.

Eva Sofie skrev (7 timer siden):

Er den da kun tilgjengelig for deg? Hver gang jeg er innom sykehus, spør de jo etter medisinliste og det er sjelden at sykehusinnleggelsene er planlagt (utenom planlagte inngrep). Heldigvis har jeg jo med meg dokumenter lagret på telefonen i en nettbasert lagringsenhet (selv bruker jeg i hovedsak Dropbox) og kan bl.a. stjernemerke dokumenter der og gjøre de tilgjengelig i offline-tilstand.

Før en anonym bruker rekker å bemerke om jeg er ofte på sykehus siden jeg faktisk har skrevet "hver gang", så kan jeg vel si ja, dessverre, altfor mye, så ble det nærmere 10 besøk medregnet alt i fjor. Uten at jeg ser nødvendigheten av å gå nærmere inn på det. Regner ikke da polikliniske timer.

Trur det kun er tilgjengelig for meg, å åpne det akkurat der. Men det er henta fra pasientjournal, så personell i spesialisthelsetjenesten kan jo finne det i pasientjournalen. Medikamentdosering er ikke korrekt lenger, får kanskje få de oppdatert. Eller også lagre "medikamentnotat"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...