Gå til innhold

Kan man få cellegift om man ikke har kreft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må av en bestemt grunn ha cellegift, men jeg har ikke kreft så legen min ville ikke henvise meg til cellegiftbehandling. Kan man få cellegiftbehandling av andre grunner enn kreft? Og hvis man betaler for privat lege selv vil en privat lege henvise meg da? 

Er så desperat, spesielt nå i sola at jeg vurderer å snike meg inn i sykehuset og stjele cellegift. 

Anonymkode: bf097...936

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Grunnen til at jeg satte denne i psykiatri var fordi jeg har et psykiatrisk problem som den må fjerne. 

Anonymkode: bf097...936

Hvordan kan cellegift fjerne noe psykisk? Det lurer jeg på! Og ja man kan få cellegift for andre sykdommer enn kreft. 

Cellegift brukes mot flere andre sykdommer enn kreft. Hvis slik behandling er aktuell, bør en uansett henvises til en spesialist.

Hvis denne cellegiftbehandlingen er noe du har kommet på selv for en sykdom der cellegift ikke er godkjent indikasjon, vil ingen lege verken henvise deg eller gi deg den medisinen.

Worrisome Plenty

Cellegift brukes mot noen andre sykdommer feks for å senke immunforsvaret til de som er organtransplantert, for å hindre utstøting av det nye organet. Men det har ikke noe psykiatrisk bruk. Cellegift gir dessuten risiko for kreft.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...