AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg sliter veldig med angst, skam og depresjon og har gjort det kronisk i stor grad det siste året. Jeg har hatt det vanskelig hele livet der det startet med mobbing, hat, trakassering på skolen og de voksne gjorde ingenting med det annet enn å legge skylda på meg og henge seg på meg. Ble også låst sammen med en eldre gutt inne på et rom og han presset meg til seksuelle ting i fire års alder. Har også ofte plagsomme drømmer om at et familiemedlem gjør seksuelle ting med meg og vet ikke om dette er sant. Ble også straffet fysisk hjemme som liten og fikk mye skrik og kjeft for hver minste vanlige lille feil alle gjør. Det var et helvete på barneskolen der guttene var de verste og kalte meg stygge ting, var fysiske, truende og ekle. På ungdomsskolen ble det litt bedre, før det ble ille igjen og da til og med jentene ble slemme og mistet alle venninnene mine. Alle i klassen skulle plutselig ta meg. Lærerne på ungdomsskolen var heller ikke særlig snille og rettferdige mot meg, og kjeftet på meg for ingenting, gav meg skylden såklart når andre startet en konflikt etc, fikk høre at jeg hadde for høye ambisjoner i livet og måtte bare sikte lavere og at jeg er en dårlig jente og middelmådig. Dette har jeg fått høre hele livet og den dag i dag. Folk skal ta meg, er fiendtlige mot meg, har noe imot meg uten grunn, kritiserer kroppen, utseendet mitt og personligheten og nærmest alt er feil. Folk blir fly forbanna og ekle så fort jeg hevder mine behov og krav som alle andre. Jeg har hele livet fått mye dritt og tiltrukket meg mye dritt og det tar aldri slutt enda jeg har gjort ganske mye for å få det stoppet og bevisst tatt gode valg. Det har skjedd en del i arbeidslivet og i voksenlivet også som har vært vanskelig og traumatisert meg enda mer. På vgs ble jeg også plaget av guttene og utestengt i klassen på gjors. Havnet også i feil miljø og noen av de drev med dop etc, der var det også ganske mye vondt og jævlig som skjedde. Det var mye som skjedde. Pga ei jeg var venninne med som ikke var helt god hadde for seg å lage kvalme for meg og ta meg. Hun fikk hele byen til å hate meg, og skrev stygge statuser om meg på facebook der hun tagget navnet mitt offentlig og hang meg ut foran sine 500 venner, noe jeg angrer på at jeg ikke anmeldte, men var i forsvaret den tiden. Folk sendte meg stygge meldinger, ringte meg og terroriserte meg kl 03 på natten, mistet venninner som plutselig hatet meg, det var ingen som sa imot henne eller gjorde noe med dette, jeg var helt alene som vanlig. Var en fyr som pga henne dro ned på politistasjonen, løy for politiet og anklaget meg for å ha gjort noe jeg ikke hadde gjort og vært et sted jeg aldri har vært i hele mitt liv. Den ble henlagt. når jeg den dag i dag handler i butikker her i hjembyen opplever jeg at de ansatte er fiendtlige og mistenkelige overfor meg og behandler meg annerledes og dårlig. Det er de kvinnelige ansatte som oppfører seg sånn. Det er på senteret her jeg bor og spesielt en butikk. Og jeg var i en ny butikk her om dagen og den behandlingen jeg fikk gjør meg provosert av å tenke på. Opplever også at når jeg søker etter leilighet så svarer de som oftest ikke på min henvendelse lenger og siste visning var svært ubehagelig der jeg hadde reist ganske langt for å se på en leilighet der hun plutselig skulle ha flere referanser av meg uten at det stod i annonsen etc, og det var som et avhør og masse rare krav og leiligheten var heller ikke så fin som på annonsen, så ut som et hockeylag hadde vært på kjøkkenet i full kamp. Her jeg bor nå så var det en vaktmester som tok meg imot og drev å prøvde seg seksuelt, gikk langt over grensen, sa at jeg var såkalt mindre pen og at jeg burde være takknemlig som kvinne som fikk bo der, da jenter flest visst er dårlige ifølge han. Det har skjedd at noen har stjelt posten min, stjelte en pakke en gang og sendte meg irriterende meldinger midt på natten. Festet og hamret i gangen rett utenfor her jeg bor, sa ifra på en pen måte, men de fortsatte og jeg ringte politiet på de. De vasker ikke stekeovnen etter bruk, og det er flere av mennene som har vært ufine, seksuelle og ekle mot meg. Spesielt en eldre mann som pleier å være her, han stod bak min bil med vilje når jeg skulle rygge ut og skulet stygt etter meg før han gikk rart bortover. Måtte vente til han skulle gå, hadde lyst til å be han om å flytte seg. Det har skjedd at han ikke har trukket ned i do etter seg og griset til mye unødvendig og virker som om han har et hat imot meg uten grunn. jeg har også hatt mye dårlige og stygge erfaringer med menn de siste årene. De behandler meg dårlig enten vi er kjærester eller dater eller over internett. Jeg føler at jeg ikke får gjensidig respekt i et forhold med en mann eller kjærligheten jeg fortjener, jeg skal alltid være under han og mennene «kneler» meg og blir ekle og kjeftete om jeg har behov, meninger og ønsker som de ikke er enige i. De bruker hersketeknikker som å true meg, si stygge ting om utseendet og personligheten min, at jeg er ustabil, en løgner og at jeg ikke er ordentlige glade i de, krever for mye og er vanskelig og for intens, også plutselig gir jeg tydeligvis for lite og ikke er interessert nok i de. Alt dette er bare renspikka løgn og hersketeknikker. At noen påstår at jeg ikke er glade i de og masse andre vonde ting som jeg ikke kjenner meg igjen, er grusomt. Det er tross alt mennene som har vært tilbakeholdne og krevd at jeg skal gi de alt med en gang på deres kommando, at deres behov skal tilfredsstilles og det er alltid mas om sex enda jeg ikke er klar. De kaster meg og behandler meg dårlig etter sex. Jeg har også fått stygge kommentarer på et forum i dag av en kjent mannlig bruker og jeg ble ustestengt etter det uten begrunnelse eller noen ting. Jeg åpnet messenger i dag og hadde fått stygge meldinger i den innboksen med folk man ikke kjenner som ønsker å ta kontakt. Jeg la ut en annonse på en datinggruppe og fikk en stygg kommentar av en mann og ble sint, jeg er lei av å få stygge kommentarer bare fordi jeg stiller krav og har preferanser, folk mener jeg fortjener dritt og skal ta til takke med dritt. Det er jeg LEI. Lei av at de hele tiden skal mistenkeliggjøre meg og være ekle og slemme uten grunn. Det er enkle krav som å ha livet på stell og oppføre seg, det er visst for høye krav. Menn har også brukt meg som sytepute og psykolog. Jeg ønsker meg selvfølgelig en normal attraktiv og snill og oppegående fyr og jeg er en bra kvinne selv, men folk skal hele tiden legge tvil på meg og fortelle meg at jeg ikke har rett til å stille krav og hinter til at jeg er dårlig tvers inn og ut... de skjønner ikke at det er sårende for meg å oppleve å slite med å stole på folk pga disse erfaringene og at jeg hele livet har blitt avvist av mennene jeg har vært forelsket i. Eksen min i fire år var også kontrollende og taklet ikke at jeg kjørte båten vår etc. Morfaren min kuttet kontakt når jeg var barn uten å skjønne hvorfor. Har ikke hørt noen ting fra han siden jeg var 12. ene tanta mi har sluttet å ta noe kontakt og gratulerer meg ikke engang lenger på bursdagen min. En annen tante har vært ufin mot meg i barndommen og tok meg aldri med på noe, men tok med broren min. Hele familieopplegget er også et stort rot. Er bare onkel og mamma som tar kontakt og som jeg har kontakt med. Føler at faren min ikke vil ha noe med meg å gjøre. ble ganske langt dette. Anonymkode: b5668...9c4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Har du noen diagnose? Anonymkode: 1af9a...e59 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/#findComment-4037380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): når jeg den dag i dag handler i butikker her i hjembyen opplever jeg at de ansatte er fiendtlige og mistenkelige overfor meg og behandler meg annerledes og dårlig. Det er de kvinnelige ansatte som oppfører seg sånn. Det er på senteret her jeg bor og spesielt en butikk. Og jeg var i en ny butikk her om dagen og den behandlingen jeg fikk gjør meg provosert av å tenke på. Dette synes jeg er ganske spesielt. Så spesielt at jeg lurer på om du har psykotiske trekk eller har en PF. Anonymkode: 25398...f4a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/#findComment-4037398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg synes du skal fortelle om dette til fastlegen din. Tror noe av det kan være av psykotisk art, og medisiner kan hjelpe deg! Anonymkode: ee864...cd2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/#findComment-4037425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes du skal fortelle om dette til fastlegen din. Tror noe av det kan være av psykotisk art, og medisiner kan hjelpe deg! Anonymkode: ee864...cd2 Så dere tror ikke noe på at jeg faktisk har blitt utsatt for krenkelser og hets og mobbing? Det er faktisk helt utrolig at dere klarer å sitte her inne anonymt og legge skylden på meg!! Hva slags folk er dere egt? Eier dere ikke skikk og tankegang? Helt utrolig at folk får holde på med mobbing og hetsing og ødelegge livene til folk, vil bare vekk fra Norge! Drittland der folk får oppføre seg som de vil og plukke ut såkalte «offere» og belønnes for det. Anonymkode: b5668...9c4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/#findComment-4037439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så dere tror ikke noe på at jeg faktisk har blitt utsatt for krenkelser og hets og mobbing? Det er faktisk helt utrolig at dere klarer å sitte her inne anonymt og legge skylden på meg!! Hva slags folk er dere egt? Eier dere ikke skikk og tankegang? Helt utrolig at folk får holde på med mobbing og hetsing og ødelegge livene til folk, vil bare vekk fra Norge! Drittland der folk får oppføre seg som de vil og plukke ut såkalte «offere» og belønnes for det. Anonymkode: b5668...9c4 det var jeg som skrev det med personalet på butikken. Du kan ha blitt utsatt for det ene og det andre, jeg tror ikke noen tviler på deg på det, men når du begynner å mistenke og "fiendtligjøre" folk lukter det dessverre sykdom. Anonymkode: 25398...f4a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/#findComment-4037440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så dere tror ikke noe på at jeg faktisk har blitt utsatt for krenkelser og hets og mobbing? Det er faktisk helt utrolig at dere klarer å sitte her inne anonymt og legge skylden på meg!! Hva slags folk er dere egt? Eier dere ikke skikk og tankegang? Helt utrolig at folk får holde på med mobbing og hetsing og ødelegge livene til folk, vil bare vekk fra Norge! Drittland der folk får oppføre seg som de vil og plukke ut såkalte «offere» og belønnes for det. Anonymkode: b5668...9c4 Hvis du er syk er ikke dette din feil. Det jeg tenker på kan være sykt er at din virkelighetsoppfatning skiller seg fra de fleste andres. Jeg vet ikke om noen andre som utelukkende bare treffer på drittsekker og onde mennesker slik som du føler at du gjør. Det er godt mulig at du er blitt utsatt for mye dritt, tviler ikke på det siden det faktisk er mulig. Men det er noe med at du føler at du bare opplever vonde ting og at du mener at alle mennesker er onde og slemme mot deg. Det tror jeg ikke kan stemme helt. Vi møter alle mange mennesker på vår vei, men de aller fleste av dem vi møter er ikke onde og slemme og vil utnytte en og holde narr av en. Det er den oppfatningen jeg mener at kanskje ikke er helt frisk. Ved å si dette mener jeg ikke å være slem mot deg, jeg prøver faktisk å være snill og hjelpe deg. 🙂 Anonymkode: ee864...cd2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460623-flere-som-opplever-dette/#findComment-4037451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.