AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 Skrevet 21. april 2021 Jeg snakket nylig med min fastlege pga noen fysiske plager. Som vanlig svarer hun at det sikkert har med min angst å gjøre og som vanlig sier hun:» burde du ikke slutte å ha angst snart, det pleier jo å gå over». Og når jeg ærlig prøver å forklare min vanskelige hverdag med angst og depresjon svarer hun mens hun ler litt :» jeg har en annen pasient slik som deg så jeg vet hva det går i». Ordene « slik som deg» svir litt. Jeg er satt i bås, hun tror hun kjenner meg men ser meg egentlig ikke . Jeg svelger ordene og ler litt med men egentlig føler jeg meg verre etter timen enn før timen og føler meg veldig dum og ensom. Anonymkode: 949ce...976 0 Siter
aa-k-j Skrevet 21. april 2021 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg snakket nylig med min fastlege pga noen fysiske plager. Som vanlig svarer hun at det sikkert har med min angst å gjøre og som vanlig sier hun:» burde du ikke slutte å ha angst snart, det pleier jo å gå over». Og når jeg ærlig prøver å forklare min vanskelige hverdag med angst og depresjon svarer hun mens hun ler litt :» jeg har en annen pasient slik som deg så jeg vet hva det går i». Ordene « slik som deg» svir litt. Jeg er satt i bås, hun tror hun kjenner meg men ser meg egentlig ikke . Jeg svelger ordene og ler litt med men egentlig føler jeg meg verre etter timen enn før timen og føler meg veldig dum og ensom. Anonymkode: 949ce...976 Hvis du opplever deg lite hørt kan du bytte fastlege. Jeg gjorde det da jeg opplevde en fastlege som mente jeg ikke slet så mye psykisk. Den bagatelliserer mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.