Gå til innhold

Hvorfor er de unge legene så strenge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Og jeg mener at her har du mangel på kunnskap rundt dette temaet. Du kan ikke bruke deg selv som fasit for hvordan det er for andre. Det handler om mye mer enn selvkontroll.

Det handler om selvkontroll og egostyrke.

Anonymkode: 85665...d9d

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (32 minutter siden):

Jeg har faktisk fakta bak meg og ikke en subjektiv mening. 

Det må du gjerne tro. Du kan faktisk selv styre hva du gjør. Er man flyende forbanna kan det være fristende å kaste glass og tallerkener i veggen og kaste stoler veggimellom. Da går det an å ta frem sin voksne side og la være å gjøre det.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det må du gjerne tro. Du kan faktisk selv styre hva du gjør. Er man flyende forbanna kan det være fristende å kaste glass og tallerkener i veggen og kaste stoler veggimellom. Da går det an å ta frem sin voksne side og la være å gjøre det.

Jøss. Jeg tror ingenting. Jeg vet at det er mye mer komplisert enn hva du påstår. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hehe ja kaste tallerkener og glass veggimellom er gøy 😁

Anonymkode: 60b9f...473

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du ser ut til å ignorere personlig ansvar.

Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Jeg har faktisk gjort jobben med å bli rusfri selv. Men jeg har masse kunnskap om avhengighet. Feks er podcasten sinnsyn av webpsykologen et fint sted å lære om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...