Gå til innhold

Tanke-stillhet midlertid SSRI

Anbefalte innlegg

Dere andre som går på antidepr. eg har nå gått på sertralin i ca 5 mnd. Og de siste 4-5 ukene må eg nå si at det er rolig i tenkeboksen, eg klarer på en måte å la vær å tenke på ting som tidligere bygde opp panikk-angst og depresjon. 

Har dere andre det også slik, at dere kan bremse tankene uten at det spinner ut av kontroll (som det gjorde hos meg tidligere)

Vil dette vedvare så lenge en står på ssri? Det er så utrolig behagelig å være normal, å la vær at hverdagen blir styrt av vonde mektige tanker. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460726-tanke-stillhet-midlertid-ssri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat skrev (2 timer siden):

Det er min erfaring fra tidligere at SSRI hjelper på repeterende tanker, ja, samt generelt gjør at man slapper mer av og gir litt mer faen i diverse bekymringer. Tipper du vil oppleve dette så lenge du tar medisinene.

takk, ja bare håper det er slik som dette 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...