Gå til innhold

Kan man score alvorlig depresjon uten at behandler kan se på en at en er deprimert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan aldri se på noen at de er deprimert. Bare når de ev åpner munnen ,prater mye og smiler mye,da er men IKKE deprimert.    Siden det ikke er verken psykolog her inne eller psykiater, kan jeg godt svare på enkle spørsmål siden jeg har 25 års erfaring med Bipolar lidelse, eller manisk-depressiv som man sa før. Psykiatri er et vanskelig tema pga historie om galehus, Gaustad osv.Selv om Sigmund Freud fant opp den moderne psykiatrien ,har det til alle tider vært mentalt syke som har blitt innsperret lenge, og veldig dårlig behandlet. BARE HUSK AT JEG BARE SNAKKER AV EGEN ERFARING OG IKKE HAR 5 MINUTTER UNDERVISNING I EMNET.

HHP58 skrev (31 minutter siden):

Det har jeg ikke, jeg bare svarer på ditt spørsmål.

HHP58 skrev (29 minutter siden):

Jeg går ut av forumet, om jeg får uhøflige svar, eller om noen kommer med usaklige eller uriktige påstander.

Det var trådstarter (som er anonym) som ble spurt (av en annen anonym) om hvorfor tråden hadde samme overskrift som en annen tråd litt lenger ned. Spørsmålet var ikke til deg. 

Annonse

AnonymBruker
HHP58 skrev (53 minutter siden):

Jeg går ut av forumet, om jeg får uhøflige svar, eller om noen kommer med usaklige eller uriktige påstander.

Det er en her inne som til tider liker å etterligne andre brukere ved å feks stille de samme spørsmålene eller fremlegge de samme problemstillingene. Det er en uting, men er ikke godt å få gjort noe med det dessverre. 

Anonymkode: a8434...f41

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...