Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var på et fontenehus, det var veldig bra tiltak. Det var nok endel som hadde andre sykdommer enn psykisk sykdom. Jeg har nå meldt meg ut, da jeg begynte å jobbe,  så jeg trengte ikke det lenger. Jeg fikk noen venner der, som jeg fremdeles har kontakt med, så det er bra. Hvis man ikke er i jobb, anbefaler jeg å prøve et fontenehus. 

Anonymkode: 1afd6...dba

AnonymBruker

Jeg er uføretrygdet og prøvde et fontenehus, men fant ut at det egentlig ikke var noe for meg. 🤷‍♀️ Venninna mi som også sltier psykisk elsker det da, og deltar mye på fellestreff hvor de drar i klatrepark, koker kaffe og steker vafler. For meg endte jeg opp med å føle meg enda sykere enn jeg egentlig er.

Anonymkode: ee85a...8d3

Gjest Anonym 2
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synd at Fontenehus bare fins i de store byene, for dette kunne jeg tenke meg å prøve.

Anonymkode: e47c0...7d0

Nei, det er ikke bare i de store byene. Har du sjekket det? Jeg gikk på et lokalt fontenehus. Det var også et fontenehus i nabokommunen. Jeg bor ikke i en by, men i en ganske stor kommune da. Håper du finner et fontenehus i nærheten av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...