Gå til innhold

Ville du ha blitt lei deg hvis dol ble lagt ned?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye betyr dol for deg? 

Jeg ville ha syntes at det hadde vært litt leit i starten om folk ble lagt ned, men hadde nok kommet over det ganske kjapt. Hva med deg?

Anonymkode: 6dd0c...8b8

Hadde savnet det veldig og vært lei meg, det er jo her jeg er sosial og har blitt kjent med folk. Nei det hadde vært fælt. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye betyr dol for deg? 

Jeg ville ha syntes at det hadde vært litt leit i starten om folk ble lagt ned, men hadde nok kommet over det ganske kjapt. Hva med deg?

Anonymkode: 6dd0c...8b8

Jeg ville savnet å følge med på de jeg har blitt litt kjent med opp gjennom årene. I tillegg ville jeg savnet forumet generelt, å kunne surfe innom og lese om ulike spørsmål, uten så mye støy som på f.eks. Kvinneguiden, men er nok førstnevnte som ville vært største savnet for min del.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...