AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 Hvor mye betyr dol for deg? Jeg ville ha syntes at det hadde vært litt leit i starten om folk ble lagt ned, men hadde nok kommet over det ganske kjapt. Hva med deg? Anonymkode: 6dd0c...8b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 dol, ikke folk hehe Anonymkode: 6dd0c...8b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye betyr dol for deg? Jeg ville ha syntes at det hadde vært litt leit i starten om folk ble lagt ned, men hadde nok kommet over det ganske kjapt. Hva med deg? Anonymkode: 6dd0c...8b8 Hadde savnet det veldig og vært lei meg, det er jo her jeg er sosial og har blitt kjent med folk. Nei det hadde vært fælt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 Det hadde vært krise. Har vært innlagt her i mer enn 15 år. Anonymkode: 9e9cd...a64 2 Siter
Ekstra Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye betyr dol for deg? Jeg ville ha syntes at det hadde vært litt leit i starten om folk ble lagt ned, men hadde nok kommet over det ganske kjapt. Hva med deg? Anonymkode: 6dd0c...8b8 Jeg ville savnet å følge med på de jeg har blitt litt kjent med opp gjennom årene. I tillegg ville jeg savnet forumet generelt, å kunne surfe innom og lese om ulike spørsmål, uten så mye støy som på f.eks. Kvinneguiden, men er nok førstnevnte som ville vært største savnet for min del. 1 Siter
cilie Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 Jeg ville absolutt savnet det og tenker at jeg egentlig bør bidra mer her inne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2021 Skrevet 7. mai 2021 Ja, det hadde vært veldig trist om dol forsvant. Om jeg hadde funnet et annet diskusjonsforum? Tja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.