Gå til innhold

Hva er dette et tegn på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er snakk om en ung person. Hva kan det da være? 

Anonymkode: 020bf...aea

Du må jo legge ut litt om hvordan person er ellers. Har vedkommende feks schizofreni, så forklarer det saken. Det er vanlig med sånne symptomer blant personer med disorganisert schizofreni.

Anonymkode: beda8...956

Annonse

Stikkerbareinnom

Min kjæreste beskriver meg akkurat slik for tiden. Grunnen min er at det har vært mye i forhold til jobb, oppussing og konflikter til mine barn. Alt på en gang, og som har pågått over litt lengre tid. Jeg merker det selv, og enkelte dager blir jeg nesten litt redd.  Men så har jeg dager hvor jeg har det bedre, og er mer meg selv. Er mer meg selv når jeg er på jobb, så derfor tror jeg ikke at det er noe mer alvorlig. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Å snakke rotete, usammenhengende, stoppe opp midt i setninger, ikke finne på orda man skal si og å bruke lang tid på å finne på hva man skal si

Altså når alt det er tilstede samtidig. Hva er det tegn på? 

Det er et tegn på at det er på tide å snakke med fastlegen.

Håpeful skrev (7 timer siden):

Men hva kan årsakene være?

I motsetning til flere andre her har jeg ikke kompetanse til å diagnostisere et enkeltsymptom der jeg ikke en gang kjenner alder, kjønn, tidligere sykehistorie, rusmiddelbruk, vanlig funksjonsevne i utdanning/arbeid eller sosialt etc etc.

Det eneste jeg kan si er at dette bør vurderes i RL av en lege som kjenner pasienten.

AnonymBruker
kupton skrev (16 timer siden):

I motsetning til flere andre her har jeg ikke kompetanse til å diagnostisere et enkeltsymptom der jeg ikke en gang kjenner alder, kjønn, tidligere sykehistorie, rusmiddelbruk, vanlig funksjonsevne i utdanning/arbeid eller sosialt etc etc.

Det eneste jeg kan si er at dette bør vurderes i RL av en lege som kjenner pasienten.

Kvinne, 20årene, ikke rusmidler, aldri fungert i jobb eller skole (altså har aldri jobbet før), ingen venner, fungerer dårlig

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...