AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 Hei dere, Er nå under utredning og innlagt i to uker. Er på dag 7. Synes det er vanskelig å ta kontakt med andre pasienter samt det å være med på alt opplegget. Er stort sett sengeliggende hjemme og dette tærer på alt jeg har av krefter. Hadde litt annen oppfatning av det å bli innlagt, hadde håpet på å bli mer stabil. Klarer ikke være helt ærlig med de rundt, men føler om jeg sier nei til noe eller at jeg ikke har fått sovet så blir det bare føyd bort som at jeg ikke ønsker å bli frisk. Huff dette er veldig vanskelig, hva skal jeg gjøre føler at det er min siste sjanse siden jeg egentlig har lyst til å dø. K28 Anonymkode: 4c300...b63 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461038-f%C3%A5r-ikke-noe-ut-av-innleggelse-og-det-er-veldig-trist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. mai 2021 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei dere, Er nå under utredning og innlagt i to uker. Er på dag 7. Synes det er vanskelig å ta kontakt med andre pasienter samt det å være med på alt opplegget. Er stort sett sengeliggende hjemme og dette tærer på alt jeg har av krefter. Hadde litt annen oppfatning av det å bli innlagt, hadde håpet på å bli mer stabil. Klarer ikke være helt ærlig med de rundt, men føler om jeg sier nei til noe eller at jeg ikke har fått sovet så blir det bare føyd bort som at jeg ikke ønsker å bli frisk. Huff dette er veldig vanskelig, hva skal jeg gjøre føler at det er min siste sjanse siden jeg egentlig har lyst til å dø. K28 Anonymkode: 4c300...b63 De tar nok hensyn om det er noe du ikke klarer så det må du si ifra om, og vær ærlig for da får du best hjelp. De er der for å hjelpe deg og du trenger ikke spille skuespill. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461038-f%C3%A5r-ikke-noe-ut-av-innleggelse-og-det-er-veldig-trist/#findComment-4041571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 8.52): Hei dere, Er nå under utredning og innlagt i to uker. Er på dag 7. Synes det er vanskelig å ta kontakt med andre pasienter samt det å være med på alt opplegget. Er stort sett sengeliggende hjemme og dette tærer på alt jeg har av krefter. Hadde litt annen oppfatning av det å bli innlagt, hadde håpet på å bli mer stabil. Klarer ikke være helt ærlig med de rundt, men føler om jeg sier nei til noe eller at jeg ikke har fått sovet så blir det bare føyd bort som at jeg ikke ønsker å bli frisk. Huff dette er veldig vanskelig, hva skal jeg gjøre føler at det er min siste sjanse siden jeg egentlig har lyst til å dø. K28 Anonymkode: 4c300...b63 Det å være innlagt kan være svært krevende. Nå er jeg som oftest på akuttavdeling og der er det ikke slik at jeg slites ut, men på åpen døgnpost på DPS hvor det er masse pasienter å forholde seg til og et tett program så har jeg som deg slitt veldig. De andre pasientene har vært langt mer fungerende og flere av de sa rett ut at de så hvor mye mer dårlig jeg var. Så jeg følte meg ganske utenfor. Personalet og behandler så også at det der var for mye for meg, så etter de første to ukene ble fokuset endret. Jeg ble oppfordret til å velge bort en del av programmet. Bare delta på det jeg følte jeg klarte. Fikk ros når jeg greide å sette grenser. Også ble vi enig om at ved neste innleggelse så skulle den ikke være lenger enn tre uker og vi skulle bli enig om hva jeg skal delta på og ikke. Jeg var ikke der for utredning da, men poenget er at det er tøft å være i behandling, og for noen blir det så tøft at man må sammen med behandler finne ut av om det er noe man kan droppe for å gjøre oppholdet bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461038-f%C3%A5r-ikke-noe-ut-av-innleggelse-og-det-er-veldig-trist/#findComment-4041926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.