Gå til innhold

Jeg føler meg hatet og uglesett. En plage i andres øyne.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er langt nede nå. Føler att jeg ble lurt på fredagen ( jeg som skrev er dette paranoide tanker?), klarer ikke slippe dette. Jeg føler mange ser på meg som søppel de vil bli kvitt.

Dette kan jo ikke være paranoide tanker, jeg tar jo AP i moderat dose. Dessuten er de sikkert lei meg på dps, virket slik sist jeg var der for ett par år siden), og legevikaren virker litt dårlig siden han ikke tilbydde meg å bli satt på liste over folk med underliggende sykdom (har schizofreni men det er økt risk viser studier jeg også sendte han på melding da vi hadde konsultasjon på tlf.).

Det er mye kaos og negativitet i meg nå.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er dårlig med folk. Jeg er ikke utagerende, dette går kun utover meg selv.

Anonymkode: 51f70...194

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er langt nede nå. Føler att jeg ble lurt på fredagen ( jeg som skrev er dette paranoide tanker?), klarer ikke slippe dette. Jeg føler mange ser på meg som søppel de vil bli kvitt.

Dette kan jo ikke være paranoide tanker, jeg tar jo AP i moderat dose. Dessuten er de sikkert lei meg på dps, virket slik sist jeg var der for ett par år siden), og legevikaren virker litt dårlig siden han ikke tilbydde meg å bli satt på liste over folk med underliggende sykdom (har schizofreni men det er økt risk viser studier jeg også sendte han på melding da vi hadde konsultasjon på tlf.).

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Er dårlig med folk. Jeg er ikke utagerende, dette går kun utover meg selv.

Var det du som hadde tatt Moderna og synes det var rart du ikke hadde fått bivirkninger?

Hjelper det deg noe hvis jeg sier at både samboeren og jeg fikk Moderna på lørdag og heller ikke fikk bivirkninger ? Var ikke blod på bomullsdotten hos meg heller. 

Armen ble bare akkurat støl nok til at det kjentes ut på samme måte som når jeg har trent vekter. Ellers ingen ting. 

Endret av Nicklusheletida
.
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Leit at du sliter sånn nå. Du har nok et lite tilbakefall mtp paranoiditet/paranoia. 

Forsøkt sett utenfra så kan jeg ikke skjønne at noen skulle ha sånn imot akkurat deg at de ønsker at du forsvant/døde. Det er ikke normalt og vanlig for folk å tenke sånn om andre. En kan dog ikke utelukke at det finnes et og annet menneske som tenker sånn, men da er det nok rettet mot "hvem som helst" og ikke kun deg. 

Slik jeg har forstått deg og din livsstil, så plager du jo ingen, så hvorfor skulle noen ha så mye imot deg da, og til og med ønske deg død? Og jeg er så godt som 100% sikker på at du fikk vaksinen sist fredag. De som satte vaksinen kjenner deg jo ikke og det stod nok ingen steder ved dine personalia at du har schizofreni, for diagnoser har de som setter vaksiner ingenting med. De skal bare kontrollsjekke at navn og personnummer stemmer overens og sette vaksine. Dessuten tjener ingen på å lure folk til å tro at de får vaksine. Oppdages det at noen bare later som om de stikker folk blir de fort fjernet fra oppdraget, og i våre dager kan de nok også bli stilt strafferettslig ansvarlige.

Men forstår at dette plager deg mye nå. Kanskje du skal ta kontakt med fastlegen og fortelle hvordan du har det? Selv om man allerede tar moderate doser AP så kan man likevel få  symptomer. Jeg tar selv AP, men kan likevel få paranoide tanker. Kanskje må du øke dosen litt, men det vet legen din bedre enn meg hvordan dere skal løse dette. 

Ønsker deg lykke til! 

Endret av Gjest

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...