Gå til innhold

Det gikk til Helvete!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
cilie skrev (9 timer siden):

Her er jeg ikke i tvil på hva jeg ville prioritert. Så sant man ikke er sykelig overvektig - noe du jo absolutt ikke er - ville jeg helt klart prioritert røykeslutt. Det er vel ikke noe mer helseskadelig enn det. I tillegg er det dyrt og gjør at huden din eldes mye raskere. 

Men det stresser meg ned og det skjer så mye for tiden, da røyker jeg mer. 

Fortsetter under...

stjernestøv
emilie321 skrev (5 timer siden):

Ikke bare eldes huden raskere, men slutter en å røyke, så får en raskt bedre farge i ansiktet. 

Men til @stjernestøv forsvar, så er det ikke så enkelt å slutte og røyke når en sliter psykisk. Sluttet selv for nesten 11/2 år siden, dvs jeg byttet ut røyken med e-røyk. Er nok ikke bra med e-røyk heller, men den er nok mindre farlig enn røyken. Røykhosten er helt borte. Hadde nok ikke greid å slutte og røyke nå i disse koronatider, hadde det ikke vært for e-røyken. 

Det er ikke lett nei, har prøvd e.røyk i flere omganger jeg og men røyken lokker. Kanskje når jeg har nått trivselsvekten kan jeg prøve å slutte, orker ikke gå opp igjen i kilo nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...