Gå til innhold

Det gikk til Helvete!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Har noen andre hatt det på denne måten her? Please svar noen. Beklager maset, skal snart legge meg. Håper jeg klarer å lese for jeg trenger en annen virkelighet nå enn dette. 

Jeg har ikke hatt det på den måten, men lurer på: tar du ikke medisinen din til faste tidspunkt? Er det ikke litt tidlig å gå og legge seg dersom du vil ha en hel natts god søvn? Har du fått noe tidsperspektiv når du kan forvente virkning av risperdal?

Anonymkode: cd6a6...7fa

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har ikke hatt det på den måten, men lurer på: tar du ikke medisinen din til faste tidspunkt? Er det ikke litt tidlig å gå og legge seg dersom du vil ha en hel natts god søvn? Har du fått noe tidsperspektiv når du kan forvente virkning av risperdal?

Anonymkode: cd6a6...7fa

Nei har ikke tatt det til fast tidspunkt,måtte bare legge meg i sengen. Tok vival og seroquel,prøver å lese nå og håper jeg klarer det en stund. Nei de sa ikke når det ville virke og er så redd,var jo som når ungene var små dette. Sånn var jeg da og. Takk for at du svarte meg. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Nei har ikke tatt det til fast tidspunkt,måtte bare legge meg i sengen. Tok vival og seroquel,prøver å lese nå og håper jeg klarer det en stund. Nei de sa ikke når det ville virke og er så redd,var jo som når ungene var små dette. Sånn var jeg da og. Takk for at du svarte meg. 

Blir det ikke sånn når du har gått en stund uten medisiner?

Anonymkode: cb62d...bbc

stjernestøv
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Blir det ikke sånn når du har gått en stund uten medisiner?

Nei ikke så gale som dette,det er mange år siden. Hadde ikke dol da. Jeg drakk magnetisert vann og kom meg etter hvert da,hun sa det var både psykisk og fysisk. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Nei ikke så gale som dette,det er mange år siden. Hadde ikke dol da. Jeg drakk magnetisert vann og kom meg etter hvert da,hun sa det var både psykisk og fysisk. 

Åjo. Du pleier å være akkurat som dette når du har vært lenge uten medisiner og skal starte opp igjen, Stjernestøv. 

stjernestøv
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Åjo. Du pleier å være akkurat som dette når du har vært lenge uten medisiner og skal starte opp igjen, Stjernestøv. 

Nei tro meg,jeg vet jeg har vært dårlig før og skrevet om det. Men ikke sånn at jeg må holde meg i ting for å klare å gå? 

Annonse

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Nei tro meg,jeg vet jeg har vært dårlig før og skrevet om det. Men ikke sånn at jeg må holde meg i ting for å klare å gå? 

Prøv å slappe av🤗 Hvis du blir redd, kan du ringe legevakten og spørre - ellers er det vel vanlig med oppstartsubehag. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Har du vært hos legen når du er så dårlig?

AnonymBruker

Det er jeg som har gått ned så masse på zyprexa 34kg nå. Det er mulig ja. Men jeg har også gått på zyprexa i 20 år snart. Det er nok lettere når man er i stabil medisinering, enn når man nettopp har begynt. Du burde bli mer stabil i din medisinering. Det er altid verst ved oppstart. Du er jo kjempeflink som har gått ned 17 kg da :)

Anonymkode: da446...8e0

stjernestøv
cilie skrev (10 timer siden):

Prøv å slappe av🤗 Hvis du blir redd, kan du ringe legevakten og spørre - ellers er det vel vanlig med oppstartsubehag. 

Jo takk. Jeg sovnet til slutt men våknet to ganger, var heldigvis oppe sju i dag og ikke før. Dette er ikke bivirkninger, har ikke fått det før. Liker ikke ringe legevakten for sånt for er jo så dårlig, er redd de legger meg inn på sykehuset da. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er jeg som har gått ned så masse på zyprexa 34kg nå. Det er mulig ja. Men jeg har også gått på zyprexa i 20 år snart. Det er nok lettere når man er i stabil medisinering, enn når man nettopp har begynt. Du burde bli mer stabil i din medisinering. Det er altid verst ved oppstart. Du er jo kjempeflink som har gått ned 17 kg da :)

Anonymkode: da446...8e0

Ok. Wow 34 kilo, det er bare rått. Gratulerer! Så du og mener jeg er dårlig pga oppstart? Ble ikke det sist men mulig noe nytt skjer da, pleier ikke bli dårlig ved oppstart men vet jo ikke for jeg er jo så dårlig fra før. Jo takk for det. :) 

stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Men er det noen som vet om jeg kan ta 2 mg på morgenen istedenfor 1 mg morgen og 1 mg kveld? Var jo jeg som sa jeg kunne det, men trenger det mest om dagen tror jeg. 

Slike ting må du spørre behandleren din om. 

Annonse

stjernestøv
Lillemus skrev (1 time siden):

Slike ting må du spørre behandleren din om. 

Men leste her fra tidligere at de fleste tok de om kvelden, da gjør jeg det fra i morgen av. Det virker vel om dagen fordet eller kanskje ikke. Er vel best å gjøre som avtalt. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du vært hos legen når du er så dårlig?

Gikk mye til legen for mange år siden når jeg var så dårlig, de fant ingenting bare sa jeg var veldig tynn. Det er jeg ikke nå, lurer på å bestille meg en legetime for å høre med legen hva hun tror det er. De kan jo ta blodprøver for å finne ut ting der. 

stjernestøv

Og nå er pulsen på 100, så ikke fortell meg at det ikke er pga risperdal for det er det. Pulsen min har ligget på 60 70 og 80 tallet leeenge nå, hva gjør jeg da? Øker metropolol? Var dårlig i går og men bedre en  på lenge, så lurer på om medisinen virker nå? Det med høy puls er en vanlig bivirkning. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv skrev (52 minutter siden):

Og nå er pulsen på 100, så ikke fortell meg at det ikke er pga risperdal for det er det. Pulsen min har ligget på 60 70 og 80 tallet leeenge nå, hva gjør jeg da? Øker metropolol? Var dårlig i går og men bedre en  på lenge, så lurer på om medisinen virker nå? Det med høy puls er en vanlig bivirkning. 

Dette er slikt du skal ta med behandleren din. 

stjernestøv
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Dette er slikt du skal ta med behandleren din. 

Ja får gjøre det, men det er psykiatrien jeg må snakke med om det? Det har jo med medisiner de gir meg å gjøre? Bare de ikke sier jeg må til fastlegen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...