Gå til innhold

Det gikk til Helvete!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
laban skrev (36 minutter siden):

Du kan ikke ta enhver forsinkelse i helsevesenet personlig, særlig ikke under en pandemi som sikkert påvirker både bemanning og rutiner.  

Ikke enhver men når det skjer stadig vekk? Det viser mangel på respekt, og ikke skyld på pandemien. De reiser rundt som vanlig til folk, hva har pandemien med forsinkelser å gjøre? 

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Ikke enhver men når det skjer stadig vekk? Det viser mangel på respekt, og ikke skyld på pandemien. De reiser rundt som vanlig til folk, hva har pandemien med forsinkelser å gjøre? 

Jeg vet jo absolutt ingenting om detaljene, men det er veldig mange i alle bransjer som har mer å gjøre enn vanlig, fordi kolleger er i karantene eller satt til nødvendige oppgaver som ikke fantes eller kunne gjøres enklere før alle smittevernreglene kom.  

Det kan godt hende han er en surrekopp, jeg syntes bare det var drøyt å mene at det bare kan bety at han ikke synes du er like viktig som de andre. Det kan også tenkes at noen av de han er innom, har tilleggsproblemer pga. situasjonen, og at det er vanskelig å holde tidsskjemaet av den grunn.

Men jeg tror det ville vært lurt at dere snakket om saken, det er ikke gunstig at han later som ingenting og du tenker det verste. Det er jo bare å spørre på en hyggelig måte.

stjernestøv
laban skrev (8 minutter siden):

Jeg vet jo absolutt ingenting om detaljene, men det er veldig mange i alle bransjer som har mer å gjøre enn vanlig, fordi kolleger er i karantene eller satt til nødvendige oppgaver som ikke fantes eller kunne gjøres enklere før alle smittevernreglene kom.  

Det kan godt hende han er en surrekopp, jeg syntes bare det var drøyt å mene at det bare kan bety at han ikke synes du er like viktig som de andre. Det kan også tenkes at noen av de han er innom, har tilleggsproblemer pga. situasjonen, og at det er vanskelig å holde tidsskjemaet av den grunn.

Men jeg tror det ville vært lurt at dere snakket om saken, det er ikke gunstig at han later som ingenting og du tenker det verste. Det er jo bare å spørre på en hyggelig måte.

Javel javel....

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Ta det opp med han da. Ellers kan det være han ikke prioriterer deg fordi du ikke nyttegjør deg av hjelpen.

Anonymkode: cb62d...bbc

stjernestøv
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ta det opp med han da. Ellers kan det være han ikke prioriterer deg fordi du ikke nyttegjør deg av hjelpen.

Det tror jeg er feil, i journalen står det at det er bra jeg samarbeider. Så no! Men de er jo viktige folk med viktige jobber, forstår jo det. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du slutter og starter på medisiner et par ganger i året over mange år.

Anonymkode: 95829...3ff

Og om det står det skrevet at de støtter meg med medisiner og når jeg autoseponerer medisiner. Det er en jobb,det er ikke sånn at de er følelsesmessig engasjert. De er proffesjonelle og blir ikke irriterte som kupton f.eks. 

AnonymBruker

Og om det står det skrevet at de støtter meg med medisiner og når jeg autoseponerer medisiner. Det er en jobb,det er ikke sånn at de er følelsesmessig engasjert. De er proffesjonelle og blir ikke irriterte som kupton f.eks. 

Men det er jo du som sier de viser mangel på respekt og ignorerer deg.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det er jo du som sier de viser mangel på respekt og ignorerer deg.

Ja folk som ikke holder tiden har ikke respekt for andre sin tid,som leger f.eks som lar pasienten sitte i to timer å vente. Det er i hvert fall de yngre legene flinke på,de lar ikke pasientene vente så lenge. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja folk som ikke holder tiden har ikke respekt for andre sin tid,som leger f.eks som lar pasienten sitte i to timer å vente. Det er i hvert fall de yngre legene flinke på,de lar ikke pasientene vente så lenge. 

Du vet at legene, og hjepleapparatet, har andre enn deg å ta seg av. På en travel dag kan det fort bli ventetid hos legen. Sånn er det bare. Hvis dette blir vanskelig å takle kan du betale 2000 kr å gå privat.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du vet at legene, og hjepleapparatet, har andre enn deg å ta seg av. På en travel dag kan det fort bli ventetid hos legen. Sånn er det bare. Hvis dette blir vanskelig å takle kan du betale 2000 kr å gå privat.

Ja du det er jeg faktisk klar over, men de burde respektere tiden til folk og og det gjør jo de unge legene. Det er en fin ting med dem, just saying :) Nei jeg går nok ikke privat. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Ja du det er jeg faktisk klar over, men de burde respektere tiden til folk og og det gjør jo de unge legene. Det er en fin ting med dem, just saying :) Nei jeg går nok ikke privat. 

Skal de si nei til hastetimer til andre fordi du ikke gidder vente?

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal de si nei til hastetimer til andre fordi du ikke gidder vente?

Nei bevare meg vel, lugna nu! Bare hadde en veldig treig lege før som tok seg goood tid til pasientene sine, meg inkludert. Var bare det at han tenkte ikke på de som satt å ventet i flere timer, for sånn var det hver gang. Og sitter man mer enn to timer skal man ikke betale, sånn er det her. 

Og hvem har sagt jeg ikke gidder å vente? Har da alltid ventet, men irriterende er det ja. Men jeg tåler å bli irritert og jeg :) 

Endret av stjernestøv

Annonse

AnonymBruker

Nei bevare meg vel, lugna nu! Bare hadde en veldig treig lege før som tok seg goood tid til pasientene sine, meg inkludert. Var bare det at han tenkte ikke på de som satt å ventet i flere timer, for sånn var det hver gang. Og sitter man mer enn to timer skal man ikke betale, sånn er det her. 

Og hvem har sagt jeg ikke gidder å vente? Har da alltid ventet, men irriterende er det ja. Men jeg tåler å bli irritert og jeg :) 

Du får bestille time kl 8 da så slipper du vente. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du får bestille time kl 8 da så slipper du vente. 

Men nå er det så få som sitter på legesenteret og venter og man kommer fort inn, mulig det er pga corona og ikke fordi de unge legene er bedre på akkurat det. 

stjernestøv

Tror ikke jeg tør å gå på trening i dag, tenker på sist uke og det var så fælt å bli så dårlig. Men satser på at medisinen virker til neste uke, da kan jeg jo gå. Få heller prøve å gå en tur i dag. Men det har ikke vært sånn at jeg må holde meg i ting når jeg går nå, så det var kanskje psykisk? 

Endret av stjernestøv
stjernestøv

Nå skulle jeg vært på trening og har dårlig samvittighet for at jeg ikke er der, det er ikke noen god følelse. Hadde vært en god følelse å klare og gjennomføre, men klarte ikke i dag. Jeg vil gå neste uke, tror jeg klarer det da. Da virker sikkert medisinen bedre, men i grunn føler jeg meg bedre. 

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Nå skulle jeg vært på trening og har dårlig samvittighet for at jeg ikke er der, det er ikke noen god følelse. Hadde vært en god følelse å klare og gjennomføre, men klarte ikke i dag. Jeg vil gå neste uke, tror jeg klarer det da. Da virker sikkert medisinen bedre, men i grunn føler jeg meg bedre. 

Ikke ha dårlig samvittighet, det fører ikke til noe. :) At du føler deg bedre er jo kjempeflott! Fortsett med turene dine og så blir det trening snart igjen skal du se! :) 

stjernestøv
Lillemus skrev (36 minutter siden):

Ikke ha dårlig samvittighet, det fører ikke til noe. :) At du føler deg bedre er jo kjempeflott! Fortsett med turene dine og så blir det trening snart igjen skal du se! :) 

Takk for det Lillemus :) Det er godt å vite, ja vil prøve på trening på mandag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...