Gå til innhold

Det gikk til Helvete!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig de ikke gidder la styr om dosen fordi de vet du kommer til å slutte med dem om et par måneder. Som vanlig?

Anonymkode: cb62d...bbc

Ikke hvis dette er psykisk og medisinen hjelper,har ikke et ønske om å være dårlig. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ok. Jo de anbefalte meg ap og jeg har tatt det,men skal snakke med sykepleieren igjen i neste uke. De wr vant til at jeg blir dårlig,men ikke så dårlig som jeg har vært nå. Så de mener sikkert jeg ikke er så dårlig. 

"Anbefalt deg AP"... Men de må da for pokker anbefale DOSER også da... !!!

Anonymkode: f2dbf...c17

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Ok. Han mener vel litt er bedre enn ingenting da. 

Kan ikke skjønne at du tar til takke med denne legen. Som sagt synes jeg han virker temmelig tafatt, og jeg ville ha stått opp for meg selv og krevd å få snakke med en annen. 

Men hovedproblemet her er nok at du ikke vil. Du synes alt er ok. Men det er jo ikke det når du er så dårlig, det skjønner du vel. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ikke skjønne at du tar til takke med denne legen. Som sagt synes jeg han virker temmelig tafatt, og jeg ville ha stått opp for meg selv og krevd å få snakke med en annen. 

Men hovedproblemet her er nok at du ikke vil. Du synes alt er ok. Men det er jo ikke det når du er så dårlig, det skjønner du vel. 

Jeg syns han er grei og respekterer mine ønsker. Hva skal de gjøre da? Tvangsmedisinere meg eller tvangsinnlegge meg? Da hadde min sykdom eskalert mye mer, me nei det er ikke ok å være så dårlig men det er jo min egen feil. Jeg tar ansvar for meg selv. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg syns han er grei og respekterer mine ønsker. Hva skal de gjøre da? Tvangsmedisinere meg eller tvangsinnlegge meg? Da hadde min sykdom eskalert mye mer, me nei det er ikke ok å være så dårlig men det er jo min egen feil. Jeg tar ansvar for meg selv. 

Det de bør gjøre er som sagt å anbefale deg riktig dosering for å bli kvitt symptomene dine. Først da kan du ta stilling til om du vil følge det eller ikke. Sånn som det er nå vet du jo ikke hva som er anbefalt dosering for dine plager. Når de ikke en gang kan klare å gjøre det, er det ikke mye håp. Men hvis de hadde anbefalt en dosering som ville gjøre at symptomene dine ble til å leve med, og du så hadde valgt å ikke følge det, ja da er det som sagt din egen feil. Og da vil du jo ikke ha det bedre. 

Hvis en person med diabetes jevnlig går til kontroll hos legen, er det forventet at denne legen forteller pasienten hva som må til for å holde sykdommen i sjakk. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det de bør gjøre er som sagt å anbefale deg riktig dosering for å bli kvitt symptomene dine. Først da kan du ta stilling til om du vil følge det eller ikke. Sånn som det er nå vet du jo ikke hva som er anbefalt dosering for dine plager. Når de ikke en gang kan klare å gjøre det, er det ikke mye håp. Men hvis de hadde anbefalt en dosering som ville gjøre at symptomene dine ble til å leve med, og du så hadde valgt å ikke følge det, ja da er det som sagt din egen feil. Og da vil du jo ikke ha det bedre. 

Hvis en person med diabetes jevnlig går til kontroll hos legen, er det forventet at denne legen forteller pasienten hva som må til for å holde sykdommen i sjakk. 

Ok, da skjønner jeg :) 

Skal spør i neste uke hvilke dose psykiateren mener vil hjelpe meg, om det hjelper med 2 mg eller om det er for lite. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok, da skjønner jeg :) 

Skal spør i neste uke hvilke dose psykiateren mener vil hjelpe meg, om det hjelper med 2 mg eller om det er for lite. 

Bra! Da har du skjønt det! 👍 Lykke til! 

AnonymBruker

Takker for det :) 

Og så kommer det jo an på selve medisinen også da. Om en type medisin, (uavhengig av dose) ikke er virksom, så må du ikke gi deg før de finner en som virker! Det er noen som må ha kombinasjoner av ulike AP også. Synes ikke du skal gi deg før de finner virksom behandling for akkurat deg, stjernestøv. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og så kommer det jo an på selve medisinen også da. Om en type medisin, (uavhengig av dose) ikke er virksom, så må du ikke gi deg før de finner en som virker! Det er noen som må ha kombinasjoner av ulike AP også. Synes ikke du skal gi deg før de finner virksom behandling for akkurat deg, stjernestøv. 

Ok. Takk. Har prøvd en del AP før og da, helt bra blir jeg aldri. Det hadde jo vært et mirakel. 

AnonymBruker

Ok. Takk. Har prøvd en del AP før og da, helt bra blir jeg aldri. Det hadde jo vært et mirakel. 

Nei, helt bra er det vel ikke så mange som blir av noen sykdom. Men det går i alle fall an å bli så bra at symptomene er til å leve med. 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, helt bra er det vel ikke så mange som blir av noen sykdom. Men det går i alle fall an å bli så bra at symptomene er til å leve med. 

Ja det er jo sant, får bare håpe. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...