Gå til innhold

Kupton - orfiril og oppfølging

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på 300 + 300 i opptrapping på orfiril og har opplevd å ha noe problemer å gå på do. En av bivirkningene er diaré, men jeg opplever det motsatte. Er det vanlig å få litt treg mage på orfiril? Neste uke er siste samtale med spesialist (telefon) og lurer da på hva som kan gjøres videre med tanke på at orfiril må skrives ut av spesialist. Kan fastlegen endre dose framover eller må jeg følges mer opp av ny spesialist? Spesialisten som nå har skrevet den ut går av med pensjon snart og den vil etter siste samtale overføre meg til psykologen jeg går til, men går jo til den for traumer, depresjoner, angst og litt andre ting og får bare samtaler en gang i måneden pga begrenset kapasitet. Psykologen har samarbeid med DPS og kan overføre meg dit, men jeg har blitt avvist så mye hos de at jeg er redd de avviser igjen slik at jeg blir helt uten hjelp. Avvisningene var dog pga de trodde noe annet enn hva spesialist og psykologen har kommet fram til. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/461065-kupton-orfiril-og-oppf%C3%B8lging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...