Gå til innhold

Kupton - når man har bipolar og angst med depressive reaksjoner

Anbefalte innlegg

Jeg har bipolar/affekt lidelse og angst med depressive reaksjoner og har begynt på orfiril (300 × 2) foreløpig, men det er jo mer mot oppturer i forbindelse med bipolar og jeg har jo angst og depresjoner også. Kunne fått diagnosen PTSD, men behandleren er ganske streng på den diagnosen. Lamictal og ssri gir for mye uholdbare bivirkninger. Finnes det noe alternativ for noen med bipolar 2 og PTSD mot angst og depresjoner? Til info har jeg hatt depresjon med suicidalitet om sommeren pga traumer så ang det har årstiden lite å si. 

Fortsetter under...

Marye skrev (46 minutter siden):

Litium hjelper godt mot bipolare depresjoner og suicidtanker

(nei så klart gjelder det ikke ALLE) 

Litium blir et alternativ om jeg får for mye bivirkninger av orfiril. Er bare i opptrapping av den så kanskje litt tidlig å si foreløpig. 

Endret av aa-k-j

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...