AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 Stemmer det at wellbutrin gir mer energi og såfall hvorfor? Har hørt det, hadde såfall vært supert. Anonymkode: 29c51...15c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461125-stemmer-det-at-wellbutrin-gir-mer-energi-og-s%C3%A5fall-hvorfor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Ble bare nervøs jeg, men jeg har energi fra før. Kosthold har også mye å si for energi. Jeg føler jeg i det minste er heldig med den biten. Jeg går hele dagen med stabil/høy energi. Blir aldri utmattet. Har prøvd å se litt på hva jeg gjør annerledes enn mange siden det virker som at «alle» sliter med energi. Jeg drikker aldri brus, ikke light heller. Jeg spiser aldri smågodt. Jeg spiser ikke Grandiosa til middag. jeg drikker vann og kaffe, variert kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461125-stemmer-det-at-wellbutrin-gir-mer-energi-og-s%C3%A5fall-hvorfor/#findComment-4042405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 90tallsbarn skrev (2 timer siden): Ble bare nervøs jeg, men jeg har energi fra før. Kosthold har også mye å si for energi. Jeg føler jeg i det minste er heldig med den biten. Jeg går hele dagen med stabil/høy energi. Blir aldri utmattet. Har prøvd å se litt på hva jeg gjør annerledes enn mange siden det virker som at «alle» sliter med energi. Jeg drikker aldri brus, ikke light heller. Jeg spiser aldri smågodt. Jeg spiser ikke Grandiosa til middag. jeg drikker vann og kaffe, variert kosthold. Er ikke bare kosthold og aktivitet som avgjør energinivået. Har et ganske sunt kosthold selv og jeg trener. Likevel blir jeg raskt utmattet. Etter at jeg begynte i en form for arbeid, som bare er fire timer to ganger i uken, i tillegg til det jeg hadde i hverdagen fra før av, så har jeg blitt skikkelig sliten og dårligere psykisk. Er ikke slik at alle som sliter med utmattelse ligger på sofaen, spiser grandis og drikker brus. Det har selvsagt betydning for kroppen hva man spiser og om man er i fysisk aktivitet, men det er ikke alt. Noen er mer heldig enn andre på det punktet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461125-stemmer-det-at-wellbutrin-gir-mer-energi-og-s%C3%A5fall-hvorfor/#findComment-4042424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Glitter skrev (29 minutter siden): Er ikke bare kosthold og aktivitet som avgjør energinivået. Har et ganske sunt kosthold selv og jeg trener. Likevel blir jeg raskt utmattet. Etter at jeg begynte i en form for arbeid, som bare er fire timer to ganger i uken, i tillegg til det jeg hadde i hverdagen fra før av, så har jeg blitt skikkelig sliten og dårligere psykisk. Er ikke slik at alle som sliter med utmattelse ligger på sofaen, spiser grandis og drikker brus. Det har selvsagt betydning for kroppen hva man spiser og om man er i fysisk aktivitet, men det er ikke alt. Noen er mer heldig enn andre på det punktet. Jeg mente ikke å gjøre meg til herre og mester over livsstilen til vedkommende. Er du Ts? Men jeg sa bare at hvis kostholdet er rævva så kan det være verdt å prøve i stedet for å begynne med medisin. For jeg hadde kronisk dårlig energi da jeg puttet i meg søppelmat, i form av brus og energidrikk, grandiose og nudler som middag og masse brød med usunt pålegg. Da jeg sluttet med dette kom energien. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461125-stemmer-det-at-wellbutrin-gir-mer-energi-og-s%C3%A5fall-hvorfor/#findComment-4042428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 90tallsbarn skrev (34 minutter siden): Jeg mente ikke å gjøre meg til herre og mester over livsstilen til vedkommende. Er du Ts? Men jeg sa bare at hvis kostholdet er rævva så kan det være verdt å prøve i stedet for å begynne med medisin. For jeg hadde kronisk dårlig energi da jeg puttet i meg søppelmat, i form av brus og energidrikk, grandiose og nudler som middag og masse brød med usunt pålegg. Da jeg sluttet med dette kom energien. Nei jeg er ikke TS. Mente ikke at du gjorde deg til herre over noe. Jeg bare kommenterte at det er ikke alle det hjelper nok for å ha en sunn livsstil, i forhold til det du skrev om at du analyserer hvorfor du har mer energi enn andre, hvor du skrev at du spiser sunt osv. Og det er jo bra du har fått det bedre med kroppen min. Det er bra for alle det uansett om man fortsatt sliter med energien eller om den blir mye bedre. Det er bare så mange ting som spiller inn på energinivået til en person. Noen ting er litt utenfor ens egen makt dessverre. Men for noen funker det jo da med medisin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/461125-stemmer-det-at-wellbutrin-gir-mer-energi-og-s%C3%A5fall-hvorfor/#findComment-4042434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.