Gå til innhold

Flere som ikke skal ta vaksina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere som ikke skal ta de corona vaksinene? Jeg gir langt faen i om jeg skulle dø. Jeg skulle veldig gjerne ha dødd. Håper faktisk jeg blir smitta. 

Anonymkode: 56850...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å dø står alle fritt til, det er et eget valg. Problemet er at å ikke ta vaksinen kan ramme andre uskyldige. Mer egoistisk valg skal man derfor lete lenge etter.

Anonymkode: 6787a...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta første vaksinedose neste uke. Har underliggende sykdom og jeg har familie å tenke på, brukerstyrt på DPS, kommunale tjenester, er i behandling hos psykolog og endel oppfølging hos fastlegen pga medisiner. Jeg må bruke kollektiv for å komme meg til flere steder så for meg er vaksinen mer en nødvendighet enn et ønske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Å dø står alle fritt til, det er et eget valg. Problemet er at å ikke ta vaksinen kan ramme andre uskyldige. Mer egoistisk valg skal man derfor lete lenge etter.

Anonymkode: 6787a...ca2

Du kan fortsatt smitte andre selv om du er vaksinert.

Anonymkode: a0574...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta vaksinen så fort jeg får sjansen. Ikke lenge til, håper jeg. 

 

Jeg synes det er nokså egoistisk å la være å ta vaksine om man tåler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal ikke ta den. Når psykiatrien nekter å hjelpe meg så gidder ikke jeg å bry meg.

Anonymkode: f25cb...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å dø står alle fritt til, det er et eget valg. Problemet er at å ikke ta vaksinen kan ramme andre uskyldige. Mer egoistisk valg skal man derfor lete lenge etter.

Anonymkode: 6787a...ca2

Kan snu det og. Man skal offre seg og ta en vaksine man ikke vet langtidsvirkningene av for å redde den jævla flokken da! Kanskje viruset kom av en grunn. Vi er ikke akkurat for lite mennesker er vi? Og nei, jeg blir ikke glad av at folk dør, mister kjære og slik. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å klare å slå ned viruset så er vi avhengig av at flest mulig tar den. Tenk om det kommer enda nye, og værre mutasjoner? 

Etter min mening er det derfor egoistisk å ikke ta den, med mindre man av helsemessige årsaker ikke kan det. For vi er avhengig av det for å oppnå flokkimmunitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (17 minutter siden):

Kan snu det og. Man skal offre seg og ta en vaksine man ikke vet langtidsvirkningene av for å redde den jævla flokken da! Kanskje viruset kom av en grunn. Vi er ikke akkurat for lite mennesker er vi? Og nei, jeg blir ikke glad av at folk dør, mister kjære og slik. 
 

Nettopp.

Og hvorfor skal jeg ta den vaksina og risikere eventuelle bivirkninger for å beskytte andre, når ingen av de bryr seg om meg? Jeg har ofra nok og vært snill fink pike så lenge jeg kan huske, men nå som jeg ser at jeg ikke får noenting igjen for det selv etter å ha bedt om hjelp, så fuck it. Jeg driter lang mars i om jeg smitter noen av alle disse millionene av menneskene som ikke kunne brydd seg mindre om meg.

Klar dere selv.

Anonymkode: f25cb...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp.

Og hvorfor skal jeg ta den vaksina og risikere eventuelle bivirkninger for å beskytte andre, når ingen av de bryr seg om meg? Jeg har ofra nok og vært snill fink pike så lenge jeg kan huske, men nå som jeg ser at jeg ikke får noenting igjen for det selv etter å ha bedt om hjelp, så fuck it. Jeg driter lang mars i om jeg smitter noen av alle disse millionene av menneskene som ikke kunne brydd seg mindre om meg.

Klar dere selv.

Anonymkode: f25cb...36e

Heh.. vel jeg driter vel ikke en lang marsj i folk. Vi trenger tross alt folk og, vi trenger noen til å hjelpe oss alle sammen av og til. Men jeg vil ikke ta sjansen på å bli syk bare fordi folk blir styrt av frykt, svelger alt rått og blir påvirket fordi "alle andre" sier at dette må man... Pluselig er det noe nytt som er enda verre, og hvor mange vaksiner skal vi ha i kroppen til slutt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Heh.. vel jeg driter vel ikke en lang marsj i folk. Vi trenger tross alt folk og, vi trenger noen til å hjelpe oss alle sammen av og til. Men jeg vil ikke ta sjansen på å bli syk bare fordi folk blir styrt av frykt, svelger alt rått og blir påvirket fordi "alle andre" sier at dette må man... Pluselig er det noe nytt som er enda verre, og hvor mange vaksiner skal vi ha i kroppen til slutt? 

Og den hjelpen får ikke jeg, så da gidder jeg ikke bry meg om mennesker og verden der ute mer.

Anonymkode: f25cb...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal ta den eller ikke. Tror jeg ligger bakerst i køen. 

Det er frivillig å ta vaksinen og jeg respekterer folks valg, om det er å ta vaksinen eller ikke. Jeg synes det er en uting å kalle de som ikke ønsker vaksinen for egoister, man trenger ikke alltid å si det man tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Jeg skal ta den så fort jeg får tilbud. Oppslutningen om vaksina er så stor i Norge at jeg ikke bekymrer meg for det ubetydelige mindretallet som ikke vil ta den. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt den siden jeg er i en risikogruppe. Kunne aldri vurdert å ikke ta den. Tenker at de som ikke tar den, uten å ha en medisinsk grunn til det, er på nivå med vaksinemotstandere som ikke vaksinerer barna sine. De siste skulle for øvrig ikke vært lov.

Anonymkode: 7f102...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen, ungene (voksne) og jeg skal ta den. Mannen har vært litt usikker, men i går fikk jeg beskjed om at han hadde satt seg på liste for vaksinering. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan fortsatt smitte andre selv om du er vaksinert.

Anonymkode: a0574...e6c

Det kan man, men sjansene er heldigvis mindre enn om en ikke har vaksinen. 

Anonymkode: 6787a...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fionys skrev (1 time siden):

Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal ta den eller ikke. Tror jeg ligger bakerst i køen. 

Det er frivillig å ta vaksinen og jeg respekterer folks valg, om det er å ta vaksinen eller ikke. Jeg synes det er en uting å kalle de som ikke ønsker vaksinen for egoister, man trenger ikke alltid å si det man tenker. 

Vel, det er nå strengt tatt det det er. Så lenge det kun går ut over deg kan du gjøre hva faen du vil, men det gjør det ikke i dette tilfelle. Det går ut over alle andre også. 

Anonymkode: 6787a...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...