Gå til innhold

Flere som ikke skal ta vaksina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vente med å ta vaksineringen skulle det stå,  ikke medisineringen. Men dersom det er stor fare for at jeg kommer til å dø hvis jeg ikke tar vaksinen med en gang, så tar jeg den. 

Anonymkode: 5d98a...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men dersom det er stor fare for at jeg kommer til å dø hvis jeg ikke tar vaksinen med en gang, så tar jeg den. 

Hvorfor skulle det å utsette vaksinen noen uker, sette deg i stor fare for å dø? Det vil jo være flere og flere vaksinerte rundt deg, og smitteøkningen og -spredningen er redusert.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
morsan skrev (5 timer siden):

For å svare på hovedinnlegg: Ja, jeg tar vaksinen. Har fått første dose. 
 

Jeg har tidligere i pandemien tatt immunolog Spurklands ord til mine: «Jeg vil bare ikke ha covid.» Hun (og jeg) vil ikke føkke opp immunsystemet med slikt  (min ordbruk)

Ja, den setningen husker jeg også og har gjentatt selv mange ganger:)

Jeg har ikke vært veldig redd på egne vegne.Har tenkt at jeg vil overleve, men det er tanken på å bruke lang tid på å bygge meg opp igjen fysisk som jeg helst vil slippe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (29 minutter siden):

Ja, den setningen husker jeg også og har gjentatt selv mange ganger:)

Jeg har ikke vært veldig redd på egne vegne.Har tenkt at jeg vil overleve, men det er tanken på å bruke lang tid på å bygge meg opp igjen fysisk som jeg helst vil slippe. 

Ja, man vet jo ikke hva slags senskader man kan få av sykdommen. Og bare tanken på pusteproblemer er ille nok. Hadde en kraftig lungebetennelse for noen år siden, og jeg var kortpustet og sliten lenge etterpå, og trolig utløste det astma eller forverret en udiagnosert astma. Hva om korona er enda verre. Orker virkelig ikke det. Lett som en plett å bestemme seg for vaksine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 17.00):

Jeg er suicidal på ekte så jeg tar den ikke derfor! 

Anonymkode: 56850...e6e

Da ville jeg heller tatt vaksinen for andres del og satset på jeg døde av bivirkninger😶🙃

Anonymkode: 8bead...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...