Gå til innhold

Erfaring med remeron?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken erfaring har du med remeron? Har nettopp begynt på den pga depresjon og søvnproblemer.

Anonymkode: a14f4...ed1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en voldsom ulvehunger ( typ jeg kunne nettopp ha spist middag og en time etterpå så var jeg så sulten at det kjennes ut som jeg ikke hadde spist på flere dager og det var sykt vanskelig å stå imot matsuget ) og la endel på meg. Slet også med hangover mange timer etter oppvåkning selv etter å ha stått fast på den i over halvannet år, og måtte til slutt kutte den ut da jeg aldri ble skikkelig våken.

Anonymkode: 88d6a...ff2

Skrevet

Var veldig god på både søvn og depresjon, men var ofte sulten og la på meg ganske mye på kort tid. Måtte og øke dosen etter ei stund. 

Skrevet

Sluttet etter 6 dager pga sultfølelsen ble enorm 

like ille som på zyprexa 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp 30 kg.

Anonymkode: 1f78a...cf5

Skrevet

Bruker remeron ilag med Zoloft. Et enormt matsug hele tiden, lagt på meg 11 kg, på 7 mnd. Men bedre en å la vær å spise med tanke på depresjon. Hjelper meg med en utrolig god søvn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...